AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #21 Skrevet 26. mai 2015 Å ikke tafse forekommer meg å være helt vanlig folkeskikk, så noen premie fortjener du nok ikke. Derimot så burde de som tafser ta et kurs i alminnelig høflighet. Anonymous poster hash: d14f5...482
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #22 Skrevet 26. mai 2015 Å ikke tafse forekommer meg å være helt vanlig folkeskikk, så noen premie fortjener du nok ikke. Derimot så burde de som tafser ta et kurs i alminnelig høflighet. Anonymous poster hash: d14f5...482 Det burde damer som forventer at menn tafser også gjøre. Anonymous poster hash: b6fbb...79e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #23 Skrevet 26. mai 2015 Det burde damer som forventer at menn tafser også gjøre. Anonymous poster hash: b6fbb...79e Enig. Samt damer som tafser. Anonymous poster hash: d14f5...482
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #24 Skrevet 26. mai 2015 Ja, du fortjener en premie, eventuelt alle de andre sleipe slimålene skikkelig juling! Jeg forstår liksom ikke helt greia med å grabbe en helt ukjent jente på rumpa, sannsynligheten er minimal for at interessen hennes blir vekket. Snarere tvert i mot, hun ser heller på deg som en taper som ikke greier å holde fingrene fra fatet. Slike kvalminger har ingenting å stille opp med hos meg, om de så er aldri så pene. Neste gang har jeg lyst å knipe han i ballene, men jeg tør ikke i frykt for han skal klikke! Anonymous poster hash: ba7f8...4ad
Gjest Nikee Skrevet 26. mai 2015 #25 Skrevet 26. mai 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring Nikee, mod
Tibbie Skrevet 26. mai 2015 #26 Skrevet 26. mai 2015 Neida, vi liker at dere tafser. Kanskje ikke av tilfeldige gamle griser på gata, da Kjæresten min var altfor gentleman da vi datet. Han tafset aldri, og det plaget meg skikkelig. Heldigvis er han blitt mer "grisete" nå. Liker tafsing både i privaten og i offentligheten.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #27 Skrevet 27. mai 2015 Neida, vi liker at dere tafser. Kanskje ikke av tilfeldige gamle griser på gata, da Kjæresten min var altfor gentleman da vi datet. Han tafset aldri, og det plaget meg skikkelig. Heldigvis er han blitt mer "grisete" nå. Liker tafsing både i privaten og i offentligheten. Tafsing hører mer hjemme i et forhold. Er man ute på byn og tafser på fremmede folk, er det en hel annen ting. Anonymous poster hash: 21d42...4c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå