Gå til innhold

Men som ikke tafser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke tafse forekommer meg å være helt vanlig folkeskikk, så noen premie fortjener du nok ikke. Derimot så burde de som tafser ta et kurs i alminnelig høflighet.

Anonymous poster hash: d14f5...482
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å ikke tafse forekommer meg å være helt vanlig folkeskikk, så noen premie fortjener du nok ikke. Derimot så burde de som tafser ta et kurs i alminnelig høflighet.

Det burde damer som forventer at menn tafser også gjøre.

Anonymous poster hash: b6fbb...79e

AnonymBruker
Skrevet

Det burde damer som forventer at menn tafser også gjøre.

Anonymous poster hash: b6fbb...79e

Enig. Samt damer som tafser.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du fortjener en premie, eventuelt alle de andre sleipe slimålene skikkelig juling!

Jeg forstår liksom ikke helt greia med å grabbe en helt ukjent jente på rumpa, sannsynligheten er minimal for at interessen hennes blir vekket. Snarere tvert i mot, hun ser heller på deg som en taper som ikke greier å holde fingrene fra fatet. Slike kvalminger har ingenting å stille opp med hos meg, om de så er aldri så pene. Neste gang har jeg lyst å knipe han i ballene, men jeg tør ikke i frykt for han skal klikke!

Anonymous poster hash: ba7f8...4ad
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring

Nikee, mod

Skrevet

Neida, vi liker at dere tafser. Kanskje ikke av tilfeldige gamle griser på gata, da :P

Kjæresten min var altfor gentleman da vi datet. Han tafset aldri, og det plaget meg skikkelig. Heldigvis er han blitt mer "grisete" nå. Liker tafsing både i privaten og i offentligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Neida, vi liker at dere tafser. Kanskje ikke av tilfeldige gamle griser på gata, da :P

Kjæresten min var altfor gentleman da vi datet. Han tafset aldri, og det plaget meg skikkelig. Heldigvis er han blitt mer "grisete" nå. Liker tafsing både i privaten og i offentligheten.

Tafsing hører mer hjemme i et forhold. Er man ute på byn og tafser på fremmede folk, er det en hel annen ting.

Anonymous poster hash: 21d42...4c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...