Gå til innhold

Redd tinder-date blir skuffet over kroppen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De ser jo ikke om kroppen er stygg og ekkel for det :(

Anonymous poster hash: 0bca9...182

Jo. Vi menn ser på helheten, altså "figuren" din. Detaljene (strekkmerker etc.) er det bare dere kvinner som henger dere opp i.

Anonymous poster hash: 3c917...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal møte en fra tinder, men jeg er redd han blir skuffet når han ser meg. Jeg har 3 bilder på tinder: to av kun ansiktet (et nytt, og et som er et år gammelt) og et bilde hvor jeg sitter (ca et halvt år siden). Jeg ser ganske lik ut nå. Men jeg har nok litt ekstra på kroppen, og det kommer ikke så tydlig frem på bildene.

Tror dere han blir skuffet? Bør jeg legge ut flere bilder slik han ser hvordan kroppen min er og?

Anonymous poster hash: 6e916...845

Da har du ikke gjort jobben i gymmen det siste halve året ?, du har hatt nok av tid på deg siden januar så det nytter ikke å være misfornøyd med resultatet nå. Da er det bare å komme tilbake sterkere neste år med litt mindre godteri i oppkjøringen fra januar 2016.

Anonymous poster hash: a27be...1e3

AnonymBruker
Skrevet

Du sa ikke noe om det i første posten din. Da sa du bare at du hadde noen kilo ekstra og var redd for reaksjonen.

Syns ikke du bør være så kritisk til deg selv. Hvis han har sett bilder av kroppen din og fortsatt vil på date med deg så syns han nok ikke du er stygg og ekkel.

Jeg er ikke ts. Men har samme problem. Redd folk skal bli skuffet over kroppen. Tykkelse, merker, skavanker, tørr hud osv.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg er ikke ts. Men har samme problem. Redd folk skal bli skuffet over kroppen. Tykkelse, merker, skavanker, tørr hud osv.

Ånei, så ikke det, men jeg mener fortsatt det jeg skrev i forrige post. Slutt å vær så kritisk til deg selv. Ingen er perfekt og alle har noe de ikke er fornøyd med hos seg selv. Prøv å snu situasjonen; hadde du brydd deg om mannen du datet hadde litt tørr hud? eller kanskje strekkmerker? Hva med en kvise på haka? Neppe.

Skrevet

Det er nok en fare for det, om du har lagt på deg så mye at det syntes.

Kan være han er en av de som ikke bryr seg, men det kan også være han er en av de som bryr seg. Umulig å svare på for noen andre en karen selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir like forbanna skuffet hver gang jeg kjøper noe i butikken som ikke ligner bildet på esken, ikke en gang dårlig syn og de villeste fantasier ville fått produkt og bilde til å stemme, og nå må jeg altså belage meg på å møte det samme på nettdating? Oh my gaaaaaaad for en verden, hva er det neste.....

Anonymous poster hash: 7f780...365

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts? Har du vært på date?

Anonymous poster hash: 2bf64...f39
Skrevet (endret)

Litt dumt å bestemme hva han liker før du har treft han, kanskje han syns du er for tynn for alt du veit. Mange som liker runde jenter.

En date jeg hadde ville jeg skulle legge på meg 5-6 kilo, er 1.60 ca og str 36.

Kan jo hende han liker Deg og ikke har så mange kroppslige preferanser heller?

Endret av Flair
AnonymBruker
Skrevet

Litt dumt å bestemme hva han liker før du har treft han, kanskje han syns du er for tynn for alt du veit. Mange som liker runde jenter.

En date jeg hadde ville jeg skulle legge på meg 5-6 kilo, er 1.60 ca og str 36.

Kan jo hende han liker Deg og ikke har så mange kroppslige preferanser heller?

Tinder er en kjøttdisk, ikke legg ut bilde av en kylling når det er biff en leter etter.

Skrevet

Tinder er en kjøttdisk, ikke legg ut bilde av en kylling når det er biff en leter etter.

Jeg var ikke på Tinder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke på Tinder.

Tenkte ikke på deg, men det er enkelt, does not look like picture=skuffet.

Skrevet

Tenkte ikke på deg, men det er enkelt, does not look like picture=skuffet.

Hva om han liker produktet bedre enn bildet da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts? Har du vært på date?

Skal på fredag :)

Og til dere som lurer på om jeg har lagt på meg siden jeg tok bildene, så har jeg ikke det. Jeg har faktisk gått ned et par kg og holder på å slanke meg sakte, men sikkert. Problemet er bare at på bildene så vises jo ikke kroppen min så tydelig, så på bildene kan jeg se mindre ut enn jeg egentlig er. Derfor jeg lurer på om jeg skal legge ut et helfigursbilde, slik at han kan se.

AnonymBruker
Skrevet

Skal på fredag :)

Og til dere som lurer på om jeg har lagt på meg siden jeg tok bildene, så har jeg ikke det. Jeg har faktisk gått ned et par kg og holder på å slanke meg sakte, men sikkert. Problemet er bare at på bildene så vises jo ikke kroppen min så tydelig, så på bildene kan jeg se mindre ut enn jeg egentlig er. Derfor jeg lurer på om jeg skal legge ut et helfigursbilde, slik at han kan se.

Vet du hva, jeg syns ikke du skal legge ut bilde av kroppen din. :) Syns det er bedre at han får møtt deg og forhåpentligvis ser at dere har kjemi og at du er flott, uten å henge seg opp i kroppen din. Det er kjipt at nettdating er så utseende-fokusert. Håper daten går bra! (og godt mulig han ikke ser perfekt ut selv..)

Anonymous poster hash: 0a3d9...985

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva, jeg syns ikke du skal legge ut bilde av kroppen din. :) Syns det er bedre at han får møtt deg og forhåpentligvis ser at dere har kjemi og at du er flott, uten å henge seg opp i kroppen din. Det er kjipt at nettdating er så utseende-fokusert. Håper daten går bra! (og godt mulig han ikke ser perfekt ut selv..)

Anonymous poster hash: 0a3d9...985

Enig. Hvis du begynner å sende flere bilder, skrive a la : "det er egentlig sånn jeg ser ut"...vil det virke veldig usikkert og turnoff, mener jeg.

Ts : Ha fokus på dine bra sider, og vær deg selv!

AnonymBruker
Skrevet

På Tinder er det mange menn som skriver høyden sin, og noen skriver vekten også. Du kan jo bare skrive høyde + vekt, så kan du ha god samvittighet.

Anonymous poster hash: 00b23...b7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...