Gå til innhold

Redd tinder-date blir skuffet over kroppen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal møte en fra tinder, men jeg er redd han blir skuffet når han ser meg. Jeg har 3 bilder på tinder: to av kun ansiktet (et nytt, og et som er et år gammelt) og et bilde hvor jeg sitter (ca et halvt år siden). Jeg ser ganske lik ut nå. Men jeg har nok litt ekstra på kroppen, og det kommer ikke så tydlig frem på bildene.

Tror dere han blir skuffet? Bør jeg legge ut flere bilder slik han ser hvordan kroppen min er og?

Anonymous poster hash: 6e916...845
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg legge ut flere bilder slik han ser hvordan kroppen min er og?

Jepp.

Anonymous poster hash: 3c917...d08

• Liker 9
Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)

Alltid lurt å ha et helfigurs bilde på profilen sin, så slipper man slike situasjoner.

Endret av Honeyblossom
Skrevet

Helt klart. For å være helt ærlig burde du legge ut helkropps naken bilder, gjerne også en video der du har sex og noen vitnesbyrd av tidligere partnere så han vet hvordan du er i senga. Først da kan han avgjøre om han liker deg nok til å dra på date med deg.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. For å være helt ærlig burde du legge ut helkropps naken bilder, gjerne også en video der du har sex og noen vitnesbyrd av tidligere partnere så han vet hvordan du er i senga. Først da kan han avgjøre om han liker deg nok til å dra på date med deg.

For noe tull. Selvsagt er det dumt å gi inntrykk av at man er tynnere enn man er. Ingen liker å bli ført bak lyset.

Anonymous poster hash: 61c7e...31b

• Liker 5
Skrevet

Skal møte en fra tinder, men jeg er redd han blir skuffet når han ser meg. Jeg har 3 bilder på tinder: to av kun ansiktet (et nytt, og et som er et år gammelt) og et bilde hvor jeg sitter (ca et halvt år siden). Jeg ser ganske lik ut nå. Men jeg har nok litt ekstra på kroppen, og det kommer ikke så tydlig frem på bildene.

Tror dere han blir skuffet? Bør jeg legge ut flere bilder slik han ser hvordan kroppen min er og?

Hvorfor ikke bare ta nye bilder og legge ut hvordan du ser ut nå, så slipper du det problemet?

Skrevet

Det er vel bare å si fra. Det gjør jeg.

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta nye bilder og legge ut hvordan du ser ut nå, så slipper du det problemet?

Man vil helst unngå disse pinlige situasjonene der man er redd for å skuffe mennene, samtidig som man ikke vil vise hele kroppen i redsel for at mennene ikke vil ta kontakt.

Litt av en catch22. Løsningen er selvfølgelig enten å bli komfortabel med sitt utseende, eller trene slik at kroppen blir slik man ønsker :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal ekstra kilo bli noe problem? Mer å ta i, mer å vær gla i.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes helt klart du burde ha et helfigur bilde!

Hadde følt meg lurt om jeg traff noe fra Tinder som var overvektige hvis bildene ikke antyder det engang...

Men, det meg da, som synes fett hører til på grisen ikke mennesker :P

Anonymous poster hash: 0c126...a80
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Det er ikke slik at jeg veier 100kg akkurat. Men jeg er formfull, og har et par ekstra kilo her og der. Hvis jeg kler meg riktig, så er det ikke så synlig. Men man vet jo aldri hva gutter tenker som "for stor".

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Det er ikke slik at jeg veier 100kg akkurat. Men jeg er formfull, og har et par ekstra kilo her og der. Hvis jeg kler meg riktig, så er det ikke så synlig. Men man vet jo aldri hva gutter tenker som "for stor".

Last opp noen helfigursbilder i profilen din, og la ham avgjøre dette selv. Det er det bildefunksjonen er til for. Så sparer du også deg selv for unødvendige nederlag, og trenger kun å forholde deg til menn som allerede har avgjort at kroppen din er fin nok som den er.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal ekstra kilo bli noe problem? Mer å ta i, mer å vær gla i.

men mindre kjærlighet pr. kilo

• Liker 5
Skrevet

Fantastisk bra :skratte:

For noe tull. Selvsagt er det dumt å gi inntrykk av at man er tynnere enn man er. Ingen liker å bli ført bak lyset.

Anonymous poster hash: 61c7e...31b

Du tror ikke det er en ørliten mulighet for at den godeste Suppemann var en smule ironisk??!? :glare:

• Liker 3
Skrevet

men mindre kjærlighet pr. kilo

Så kjærlighet er Y og pr. kilo er Z så må vi finne X som er realitet for at det blir noe.

Da får vi en ligningstykke som blir Y-Z=X Og hvis vi fører inn nummer. Y er alltid 100% for det er kjærlighet sin kraft. Z er da mellom 60-67. X var realitet for at det blir noe. Da blir det 100-64.5= 35.5.

35.5 % sjanse for at det blir klaff.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke det er en ørliten mulighet for at den godeste Suppemann var en smule ironisk??!? :glare:

AB'en svarte jo på innlegget som om det var ironisk/sarkastisk. Haha fail! *peke nese* :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men har han deg ikke på facebook? Da ser han vel hvordan du ser ut.

Anonymous poster hash: 9468f...206
Skrevet

AB'en svarte jo på innlegget som om det var ironisk/sarkastisk. Haha fail! *peke nese* :)

Jeg skiller mellom sarkasme og ironi :opplyser:

For meg syntes det som at AB tok det som ren sarkasme, og ikke som det ironiske/humoristiske innlegget jeg formoder det var tenkt å værer fra Suppemann sin side...

Men for all del; godt mulig jeg tar feil der :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Alltid lurt å ha et helfigurs bilde på profilen sin, så slipper man slike situasjoner.

De ser jo ikke om kroppen er stygg og ekkel for det :(

Anonymous poster hash: 0bca9...182

Gjest Honeyblossom
Skrevet

De ser jo ikke om kroppen er stygg og ekkel for det :(

Anonymous poster hash: 0bca9...182

Du sa ikke noe om det i første posten din. Da sa du bare at du hadde noen kilo ekstra og var redd for reaksjonen.

Syns ikke du bør være så kritisk til deg selv. Hvis han har sett bilder av kroppen din og fortsatt vil på date med deg så syns han nok ikke du er stygg og ekkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...