Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg begynte i dag å få røde prikker (ser ut som stikk) overalt. Hva kan dette være? Samboeren min har fått akkurat det samme. Liker ikke dette her :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 brannkopper kanskje? begynner som små røde prikker så væsker de og blir til sår,de klør og etterhvert,har hatt det 2 ganger selv,måtte få medisin for å få det vekk. Det er vel mye de5t kan være...utslett? vært i sanden,sandlopper som har bitt,siden dere begge har det så er det vel ikke noe dere har spist som begge er allergiske mot? får gå til legen og sjekke det opp..lykke til og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #3 Del Skrevet 31. august 2004 Det er visst et slags utslett. Noen som vet om noe som hjelper mot dette? Jeg vil få de røde prikkene til å forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. august 2004 #4 Del Skrevet 31. august 2004 siden dere er to som har fått det samtidig er dette med all sannsynlighet smittsomt, så kom dere til lege for å få det til å forsvinne snarest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Kanskje fjerde barnesykdom? Da kommer det kanskje litt feber noen dager etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå