AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Har egentlig bare hørt om gravide damer som sliter med det samme, så jeg syns det er litt rart. Om morgenen må jeg skynde meg, for jeg har ofte veldig kort tid fra jeg våkner, til kroppen skjønner at "Shit, jeg er sulten" og jeg da må kaste opp. Det kan skje til andre tider på dagen også, men jeg er ofte mer nøye med å spise litt da. Noen som kan forklare meg hva det kommer av? Det er litt dumt nemlig, med tanke på lufting av bikkja om morgenen og sånn. Anonymous poster hash: c74ab...868
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Du kan ha noen salte kjeks stående på nattbordet, og ta f.eks et par Ritzkjeks før du reiser deg opp. Anonymous poster hash: 830d8...45d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Jeg brekker meg også når jeg er sulten. Anonymous poster hash: dedf2...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Stress og det at kroppen nå har vent seg til å spise lite. Du må spise litt, mange ganger om dagen for å bygge opp toleransen igjen. 4 jordbær, tre kjeks, et rundtstykke, en banan eller lignende. Anonymous poster hash: e5822...e9c
Antlers Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Kanskje det er samme problem som mange hunder har? Magesyren blir altfor hard kost når magen er tom, og dermed kaster du opp. Det viktigste da er i så fall å få i seg litt mat rett før sengetid - gjerne et par kjeks, som andre foreslår. Prøv også å spise noe kort tid etter du har stått opp, og selvfølgelig med jevne mellomrom utover dagen. Om du ikke opplever bedring i løpet av kort tid, bør du oppsøke legen 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Sliter med det samme. Får veldig lavt blodsukker i løpet av natta, og MÅ ha mat så fort jeg våkner. Er mye verre de dagene jeg står opp tidlig, vet ikke hva det kommer av. Det er lurt å ha kjeks på nattbordet, som de har sagt lengre opp i tråden her. Anonymous poster hash: b5d50...b5a
Tøytigern Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Mange som har sagt det her. Det hjelper med å spise noe som er lett tilgjengelig før kvalmen blir sånn at man spyr av det. Kapteinkjeks, feks. Jeg liker Salinas. Men jeg blir ikke nødvendigvis kvalm hver dag. Bare hvis jeg våkner seint og må springe ivei for å rekke det jeg skal, før jeg har spist. Så da tar jeg kjekser. Ellers blir jeg kvalm og dårlig. Uck.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå