Gå til innhold

Hjelp. Kompis ripte opp bila.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kompisen min laget ripe i den røde lakken min, da han slengte døra for fort opp og traff speil til nabobil. Jeg har alt av forsikringer på bila, men regner ikke med at dette er noe som blir dekket? eller? Hvordan skal jeg gå frem i denne situasjonen? Det er bestekompisen min, og jeg ønsker ikke å være kjip :/

Anonymous poster hash: 19680...176
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bila? Bilen*

Anonymous poster hash: 3197c...e17
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kompisen min laget ripe i den røde lakken min, da han slengte døra for fort opp og traff speil til nabobil. Jeg har alt av forsikringer på bila, men regner ikke med at dette er noe som blir dekket? eller? Hvordan skal jeg gå frem i denne situasjonen? Det er bestekompisen min, og jeg ønsker ikke å være kjip :/

Anonymous poster hash: 19680...176

Blir jo dekket, men egenandelen kommer jo, og bonustap.

Anonymous poster hash: 8728f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo dekket, men egenandelen kommer jo, og bonustap.

Anonymous poster hash: 8728f...f08

Den bør jo kompisen tilby seg å betale. Hvis ikke er det kompisen som er kjip. Ts ikke vær redd for å kreve dette av han. Om han ikke er vilig til å betale deg egenandelen du skylder for skaden uten protester, så er han ikke mye til kompis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva med nabobilen, ble den skadd?

Skade på din egen bil dekkes av fullkasko, men det er vel tvilsomt at det lønner seg mtp egenandel og bonustap. Finn ut hva det koster først. Hvis ikke kompisen tilbyr seg å betale er han rimelig kjip.

Anonymous poster hash: 32617...5ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med nabobilen, ble den skadd?

Skade på din egen bil dekkes av fullkasko, men det er vel tvilsomt at det lønner seg mtp egenandel og bonustap. Finn ut hva det koster først. Hvis ikke kompisen tilbyr seg å betale er han rimelig kjip.

Anonymous poster hash: 32617...5ef

Skade på annen bil dekkes av ansvarsforsikringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dra ett sted de flekklakkerer. Blir veldig bra og mye rimeligere.

Synes kompisen din skal betale, men ikke om du går via merkeversted og relakkerer hele døra.

Anonymous poster hash: 34db0...d39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fyren en skikkelig fyr, så tilbyr han seg å betale dette uten at du trenger å mase. Hva har han sagt om saken så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk med priser uten forsikring. Hvis det bar er en rip kan det hende det kan fikses raskt og rimelig - men han burde SÅKLART betale!

Anonymous poster hash: 32d0f...5f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...