AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Har et problem med damen min. Virker som hun har totalt tørket inn nedentil. Vi har aldri sex lenger, jeg prøver å prøver men hun rister meg vekk som en irreterende flue. Vi har vært sammen i et par år nå og hun er fullstendig klar over at jeg er en som ELSKER å ha sex. Noe jeg også sa var et av de viktigste tingene i et forhold for meg. Et bra sexliv. Hun sa seg også enig i det og i den første året pulte vi som faen. Etter vi kjøpte hus sammen har vi hatt sex 4 ganger de siste 8 månedene. Jeg er så jævlig lei, prøver å ta det opp, men hun svarer bare at "jeg vet det, det blir bedre" eller ett eller annet svada svar. Kan også forøvri nevne at de 4 gangene vi har hatt sex var i beruset tilstand. Sist gang vi gjorde det, sa hun også at vi måtte prøve å ha sex hver dag i 2 uker for å få oss igang igjen. Jeg var selvsagt enig. Hun bekreftet dette også morningen etter og jeg var klar for 2 uker tilbake til det vanlige. Men det stoppet opp med den ene gangen og jeg blir enda mer frustrert. Har prøvd å få hun i humør sikkert over hundre ganger uten hell, og nå gidder jeg ikke å prøve mer. Hvordan kan det stoppe så brått opp, jeg fatter ikke at hun kan gjøre det når det er så viktig for meg. For meg nå så er det sånn at jeg teller dager til vi har bodd i huset i et år så vi kan selge det og vi kan gå hvert til vårt for jeg liker virkelig tanken på en fremtid uten sex. Skal for øvrig nevnes at resten av forholdet fungerer bra, vi trives i hverandres selskap, men for meg blir det mindre og mindre kjærlighet da jeg ikke klarer å holde kjærligheten oppe når jeg ikke kan forbinde det med noe sexuelt. Blir bare som to venner som bor sammen og kysser litt her og der. Har dere kjære Kvinneguiden, som alltid har svar på mine google søk ellers noen råd og tips til meg? Er det helt feil av meg å slå opp med hun dersom dette ikke bedrer seg? Jeg syns jo hun er vanvittig deilig, og ingenting skulle ønske meg mer enn om vi kunne hoppet i køyen igjen, men det ser veldig svart ut! Anonymous poster hash: d1098...03b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg hadde det sånn med eksmannen min leeeenge før jeg skjønte at det var fordi jeg ikke var interessert i han lenger. Jeg trodde jeg hadde mista sexlysten, at noe var galt med meg. Men forholdet ble etterhvert så dårlig at vi gikk fra hverandre, og da jeg traff min nåværende mann så var det ingenting i veien med lysten, og er det ennå ikke etter 5 år. Vi er alle forskjellige, men om hun tidligere likte sex godt og hadde lyst, så hadde jeg lurt på om det ikke lå noe under. Anonymous poster hash: ad1bb...aea 1
sirenas Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Trist. Men for å svare på spørsmålet ditt, nei jeg synes ikke det er galt å gjøre det slutt pga så ulike sexbehov! Vet hun hvor viktig dette er for deg og at du vurdere å slå opp? 1
Poserose Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Du må først spørre rett ut om hun virkelig vil at det skal bli bedre. Om hun vil det kan du foreslå at hun skal gå til sexolog og snakke om ting. Mange sier også at de får tilbake sexlysten når de slutter på p-piller. Evt. begynner på p-piller. Om hun ikke allerede bruker det kan hun snakke med legen om hvilket merke hun bør velge for å få økt sexlyst. Det kan også være at det er et større underliggende problem, for eksempel smerter hun skjemmes over. Leste om en som tisset på seg uten å kunne kontrollere det, og fordi hun ikke turte å snakke med mannen om det gikk jo sexlivet i stå. Leste om det fordi de fikk hjelp i parterapi. Dere kan jo også gå i parterapi, og du må gjøre det helt klart at du elsker henne uansett og at du vil at hun skal kunne snakke med deg om alt.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Hun vet vel ikke at jeg vurdere å slå opp, men hun vet at jeg er møkk lei av situasjonen sånn som den er nå. Jeg har gitt veldig klart uttrykk for at jeg ikke ønsker å ha det slik. Som Anonym sier så er det sikkert noe mer som ligger under, men jeg får ikke inntrykket av at hun ikke er interresert lenger. Hun er vel den som står mest på for forholdet nå for tiden, da jeg blir mer og mer lei av hele situasjonen. Vel å merke uten innsats i sengen. P-piller har ikke ikke brukt på lenge (hva er vitsen liksom) så skal ikke stå på det. Men ja, jeg får vel prøve å sette et ultimatum. Anonymous poster hash: d1098...03b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 jeg er slik som damen din. Sexlysten forsvant plutselig etter 1år sammen, der vi hadde mye sex. finner ikke ut grunnen, men kan hun være deprimert? kan hun ha en på si..? hva skjer hvis du ordner en romantisk middag, roser på sengen.. osv.. veldig kleint, men tenker du må prøve litt forskjellig. eventuelt slutt å prøv for en periode, og se om hun etter hvert tar initiativ. Synes selv at det er bedre at jeg tar initiativ.. jeg som "aldri" har lyst. Har mer sex nå, pga. jeg føler ikke at han maser på meg. Anonymous poster hash: f0b07...d08
frustrertx1000 Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 jeg er slik som damen din. Sexlysten forsvant plutselig etter 1år sammen, der vi hadde mye sex. finner ikke ut grunnen, men kan hun være deprimert? kan hun ha en på si..? hva skjer hvis du ordner en romantisk middag, roser på sengen.. osv.. veldig kleint, men tenker du må prøve litt forskjellig. eventuelt slutt å prøv for en periode, og se om hun etter hvert tar initiativ. Synes selv at det er bedre at jeg tar initiativ.. jeg som "aldri" har lyst. Har mer sex nå, pga. jeg føler ikke at han maser på meg. Anonymous poster hash: f0b07...d08 Jeg tror ikke hun er deprimert, ingenting som tyder på det. Romantisk middag funker dårlig, er som regel god natt eller så stikker vi på byn for å feste i fravær av andre aktiviteter. Har i de siste to månedene ikke tatt initiativ, men ingenting har skjedd. Jeg tror heller ikke hun har noen på si, men vet jo selvfølgelig aldri. Er egentlig sånn at jeg ikke hadde brydd meg om det, for da hadde det blitt slutt og jeg kan begynne med det jeg liker best igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Kanskje du skal Ta opp det med sex i 2 uker igjen, og samtidig si at du håper det kan redde forholdet deres. Du må nesten kommunisere at du tenker på å bryte opp. Kanskje hun ikke har skjønt hvor viktig dette er for deg vAnonymous poster hash: 060fc...087
sirenas Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Men du burde jo seette deg ned med henne å forklare ordentlig hvor mye dette plager deg. Tenker at hun burde ha sjansen til å gjøre noe med situasjonen før du går i hvertfall! Prat med henne, få henne til å forstå at det går mot brudd. Gjerne det ligger noe mer bak, hvem vet.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Ja, jeg må vel kanskje det. Bare er redd for at det gjør vondt verre liksom. At bruker brudd som en måte å få sex liksom. Men det bør jo gjøres noe. Jeg har ikke hatt så lite sex som jeg har nå siden før jeg mistet jomfrudommen for 12 år siden Anonymous poster hash: d1098...03b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Fungerer forholdet ellers for henne? Føler hun seg respektert, forstått, elsket? Jeg er sånn som mister sexlysten hvis jeg mister respekt for partneren eller føler at vi ikke er "på linje". Da er det ingenting som kan få meg i gang igjen før det som forårsaket problemet er borte.. Er ikke noe jeg klarer å styre selv. Anonymous poster hash: f9dc1...362 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Jeg tror ikke hun er deprimert, ingenting som tyder på det. Romantisk middag funker dårlig, er som regel god natt eller så stikker vi på byn for å feste i fravær av andre aktiviteter. Har i de siste to månedene ikke tatt initiativ, men ingenting har skjedd. Jeg tror heller ikke hun har noen på si, men vet jo selvfølgelig aldri. Er egentlig sånn at jeg ikke hadde brydd meg om det, for da hadde det blitt slutt og jeg kan begynne med det jeg liker best igjen. Siste setningen din her, virker nesten som om sex for deg er viktigere enn henne... Dette kan hun merke, at du er "obsessed" av sex, selv om det evt er andre ting som ikke fungerer. Hvis det er der du hele tiden har fokuset, kan hun føle seg ite sett på andre områder, respektert osv. Anonymous poster hash: 8b9c3...ec4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Har et problem med damen min. Virker som hun har totalt tørket inn nedentil. Vi har aldri sex lenger, jeg prøver å prøver men hun rister meg vekk som en irreterende flue. Vi har vært sammen i et par år nå og hun er fullstendig klar over at jeg er en som ELSKER å ha sex. Noe jeg også sa var et av de viktigste tingene i et forhold for meg. Et bra sexliv. Hun sa seg også enig i det og i den første året pulte vi som faen. Etter vi kjøpte hus sammen har vi hatt sex 4 ganger de siste 8 månedene. Jeg er så jævlig lei, prøver å ta det opp, men hun svarer bare at "jeg vet det, det blir bedre" eller ett eller annet svada svar. Kan også forøvri nevne at de 4 gangene vi har hatt sex var i beruset tilstand. Sist gang vi gjorde det, sa hun også at vi måtte prøve å ha sex hver dag i 2 uker for å få oss igang igjen. Jeg var selvsagt enig. Hun bekreftet dette også morningen etter og jeg var klar for 2 uker tilbake til det vanlige. Men det stoppet opp med den ene gangen og jeg blir enda mer frustrert. Har prøvd å få hun i humør sikkert over hundre ganger uten hell, og nå gidder jeg ikke å prøve mer. Hvordan kan det stoppe så brått opp, jeg fatter ikke at hun kan gjøre det når det er så viktig for meg. For meg nå så er det sånn at jeg teller dager til vi har bodd i huset i et år så vi kan selge det og vi kan gå hvert til vårt for jeg liker virkelig tanken på en fremtid uten sex. Skal for øvrig nevnes at resten av forholdet fungerer bra, vi trives i hverandres selskap, men for meg blir det mindre og mindre kjærlighet da jeg ikke klarer å holde kjærligheten oppe når jeg ikke kan forbinde det med noe sexuelt. Blir bare som to venner som bor sammen og kysser litt her og der. Har dere kjære Kvinneguiden, som alltid har svar på mine google søk ellers noen råd og tips til meg? Er det helt feil av meg å slå opp med hun dersom dette ikke bedrer seg? Jeg syns jo hun er vanvittig deilig, og ingenting skulle ønske meg mer enn om vi kunne hoppet i køyen igjen, men det ser veldig svart ut! Anonymous poster hash: d1098...03b Mistet aldri lysten på mannen etter 10 år sammenHadde aldri problemer med å tenne på han.For sexlivet vårt var alltid meget bra.Så mistet ikke lysten på han,før forholdet gikk over,av andre årsaker... Når man er drittlei og forholdet ikke fungerer til hverdags.Så er det vanlig å miste sexlysten på den man er sammen med.Men samtidig-ikke på andre menn.... Jeg tror mennesket er skapt for å være serie-monogame...Helt unaturlig å forvente at ilden skal brenne livet ut!!!For begge kjønn. Anonymous poster hash: c32e7...de8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå