bygdejenta96 Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 (endret) Jeg var i Tyrkia og tok en tattovering på rumpa. Måtte dra ned trusa, så han som tok tatoveringen så rett opp i musa mi. Etter en stund holdt han hånden sin nærme rumpehullet mitt, og etterpå kom han nærmere musa mi. Først trodde jeg at han holdt der med et uhell, men så kom han helt borti musehullet mitt. Det kjentes ut som om han prøvde å stikke fingen opp. Så føltes det ut som om han beveget fingen. Og hver gang det kom noen bort, tok han hånden vekk. Han hadde kone og barn som satt utenfor. Så jeg lurer på om han prøvde å fingre meg. Endret 24. mai 2015 av bygdejenta96
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg var i Tyrkia og tok en tattovering på rumpa. Måtte dra ned trusa, så han som tok tatoveringen så rett opp i musa mi. Etter en stund holdt han hånden sin nærme rumpehullet mitt, og etterpå kom han nærmere musa mi. Først trodde jeg at han holdt der med et uhell, men så kom han helt borti musehullet mitt. Det kjentes ut som om han prøvde å stikke fingen opp. Så føltes det ut som om han beveget fingen. Og hver gang det kom noen bort, tok han hånden vekk. Han hadde kone og barn som satt utenfor. Så jeg lurer på om han prøvde å fingre meg. First of all; musehullet?! Hahahaha 😂 Det andre: dette var HELT KLART ikke greit. De skal da ikke ta på deg der nede med mindre du skal ha piercing der... Helt klart at han prøvde seg på noe ja. Anonymous poster hash: 0fd60...4e6 2
bygdejenta96 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2015 First of all; musehullet?! Hahahaha 😂 Det andre: dette var HELT KLART ikke greit. De skal da ikke ta på deg der nede med mindre du skal ha piercing der... Helt klart at han prøvde seg på noe ja. Anonymous poster hash: 0fd60...4e6 Men jeg ble faktisk kåt, så jeg ville ikke stoppe han
bruker_K Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 du ville ikke stoppe en mann som har kone og barn..? skjer med samvittigheten til folk
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Og kone og barn var med på jobb så de satt utenfor? hmmmm... Hvordan så han musehullet ditt hvis du skulle ha tatovering på rumpa? Lå du ikke på magen? Er det bare meg som er helt på bærtur som ikke skjønner det, eller blir det der bare helt feil? Anonymous poster hash: e410b...57c 2
Shamkriss92 Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Hva for folk til å ta tattis i utlandet tenker jeg mer på? Husk å bruk krem
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 antar du er født i 96 så da er du 19 år? Og tok tattis i tyrkia? wow dette er en rar runketråd Anonymous poster hash: b476f...6b5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er født i 96 og ville aldri tatt tatovering i det hele tatt, hvertfall ikke Tyrkia! Men fremfor alt ville jeg aldri sagt musehull!! Haha, sitter nok en gammel gubbe bak dette innlegget. Anonymous poster hash: d82df...1d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå