Gå til innhold

Chips med eller uten dip- hva foretrekker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldigvis har ikke nærbutikken min favorittdippen min: Tine meieriers Tsatziki. Kombinert med vanlig Maaruds salte potetgull :sikle: Så for tiden spiser jeg ikke potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med dip, selvsagt. Men jeg lager som regel min egen variant, det er jo null stress å hakke hvitløk og krydre kesam/creme fraiche/rømme og la det stå litt.

Anonymous poster hash: 08586...c64
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av type chips om jeg vil ha dip eller ikke men salt maruud chips er best med holiday dip, tortilla chips med hjemmelaget guacamole og gjerne paprika potetgull med salsa :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes chips er best uten dip. Dip passer best til grønnsaksstaver :spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uten. Men jeg foretrekker også middagen min uten saus, salaten min uten dressing, pølsen min uten ketchup og skiva mi uten majones.

Elsker smør da.

Anonymous poster hash: 356e0...aa3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med, helt klart.

Anonymous poster hash: f2f3c...58d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med uten tvil!

Anonymous poster hash: 94799...606
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med! Elsker dip. Men salt og eddik chips må jeg spise uten.

Anonymous poster hash: a0bec...ff6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilken chips det er snakk om, og hva jeg føler for akkurat da. Favorittdipen er holiday, sykt godt med vanlig salt chips fra maarud eller kims. Noen ganger er det godt uten og... Ja, jeg liker begge deler godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best uten. For det første så er chips usunt nok i seg selv, jeg vil ikke gjøre et enda verre med å legge på mere fett. For det andre blir jeg som regel kvalm av dip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Av den enkle grunn at jeg er lat, foretrekker jeg chips uten dip. Smaksmessig vill jeg helst hatt dip til. Men nå har det jo kommet potetgull med holiday dip mix - smak! Fredagen er redda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvilken type dip :fnise:

Jeg ELSKER hot salsa sausen til det meste av de chipsene jeg liker :)

Ellers kan jeg kjøpe laktosefri rømme og krydre selv om jeg ønsker annen smak ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dere som svarer med, mener dere alt av potetgull? For min del spiser jeg kun dip til tortillachips (salsa) og maarud paprikachips (holiday). Til alt annet spiser jeg uten. Potetskruer, chips med sourcream&onion, sørlandschips etc kan jeg ikke tenke meg er særlig godt med dip? Eller kanskje dere ikke spiser det? Det har hvertfall aldri falt meg inn.

Anonymous poster hash: e449f...f49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Uten! Men nå liker jeg verken dip, rømme, ketchup, sennep og alt av sauser og dressingen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...