AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Sønnen min på straks 3 år er veldig kosete av seg, og har i grunnen alltid vært det. Han elsker å sitte på fanget (og vil gjerne kiles på ryggen mens han sitter der), han nusser, koser og klemmer på meg og pappaen dagen lang, og er generelt veldig glad i kos. Jeg skjønner jo at det på et eller annet tidspunkt vil snu, og at han vil synes at det er skikkelig krise å kose mamma og pappa. Men det er så utrolig koselig å ha en sånn liten koseklump, så jeg håper det blir lenge til det forandrer seg...! Så dere som har hatt kosete barn: når snudde det? Og snudde det noengang tilbake igjen også, sånn at de, når de ble mer voksne, ble glad i å gi klem igjen og sånt??Anonymous poster hash: 77fce...aa3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Min er 24 og fortsatt kosete. Jeg får masse gode klemmer hver gang vi treffes. Anonymous poster hash: 82623...af6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Så heldig du er! :-) Til nød sitter jenta mi på fanget. Er også tre år.Anonymous poster hash: a0b75...fbf
Trampe Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Min er sju, og det har fortsatt ikke snudd. Han er blitt tøffere og mer uavhengig, og tilbringer mye mer tid alene eller ute med kompiser, men når bare vi er hjemme sitter han gjerne oppi meg i sofaen og tvinner håret mitt mellom fingrene sine. Han elsker når bare jeg og han overnatter hos mormor, for der har vi stor dobbeltseng og han kan ligge inntil meg om natta. Jeg nyter å ha et så tett forhold til barnet mitt, samtidig på at jeg er veldig obs på at det må foregå på hans premisser. 1
Snurri Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Min er 6, og fortsatt akkurat like kosete :-) men som trampe sier over, mer uavhengig og "voksen". Synes det er veldig kjekt og håper det fortsetter!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Så koselig at dere sier at det fortsatt varer, dere som har litt større barn Håper det blir tilfelle for sønnen min også, men veldig enig i at det selvsagt må foregå på barnets premisser! TSAnonymous poster hash: 77fce...aa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå