AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg får forferdelig vondt i nakken/skuldrene/ryggen av BH som igjen fører til vondt i hodet og generelt ubehag. Er voksen og det var ikke slik når jeg var yngre, kan det være feil størrelse eller rett og slett fordi jeg sjeldent bruker BH nå? Vet at mange drar til undertøysbutikk for å få målt korrekt bhstørrelse men er det frekt å be om måling, uten å kjøpe noe? (undertøyet der er jo veldig dyrt!) Anonymous poster hash: 01e48...89a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Det er gratis å bruke google Søk opp BH og måle størrelse så får du oppskrift på hvordan du skal måle. Anonymous poster hash: 4489a...ee0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Gå inn se, bli målt, prøv, og si at du vil tenek over saken om du ikke vil kjøpe. Men, du bør vel kjøpe en bh som sitter skikkelig, og kan brukes, uten ubehag? Anonymous poster hash: 6b25b...2d7 1
den Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Jeg opplevde det samme når stroppene måtte bære tyngden. For meg løste det seg ved at jeg gikk ned i omkrets og opp i cup, har ikke hatt noe problemer med rygg/nakke siden og jeg har ganske stor byste. (80G)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Det er dyrt av en grunn. Absolutt verdt hver krone om en har litt størrelse på brystene! Syns det er ufint å utnytte en ekspertise de bruker penger på å skaffe/opprettholde. Da er du med på å gjøre ekspertisen unødvendig da de ikke får betalt for den. Da står vi igjen med internett og kjeder Anonymous poster hash: a5bdd...9b6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå