Gå til innhold

Små pupper og stor rumpe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt jeg, føler egentlig du er ALT for tynn... Jeg synes vi kvinner skal være litt store og frodige, jeg er noe kraftig overvektig, men føler meg mobbet når tynne folk viser kroppen... Burde ta hensyn til oss litt store, flere av oss burde vise bilder slik at vanlige folk skjønner at det er normalt med litt kjøtt på beina også...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt jeg, føler egentlig du er ALT for tynn... Jeg synes vi kvinner skal være litt store og frodige, jeg er noe kraftig overvektig, men føler meg mobbet når tynne folk viser kroppen... Burde ta hensyn til oss litt store, flere av oss burde vise bilder slik at vanlige folk skjønner at det er normalt med litt kjøtt på beina også...

Så hvis jeg kler av meg og viser kroppen min på stranda og du ser meg, så føler du deg mobbet? Det gir jo ingen mening

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis jeg kler av meg og viser kroppen min på stranda og du ser meg, så føler du deg mobbet? Det gir jo ingen mening

hun du har sitert er en trollebruker

Anonymous poster hash: 99ae5...3ff

Gjest Hofmann
Skrevet

hun du har sitert er en trollebruker

Anonymous poster hash: 99ae5...3ff

Og slettes ikke en dårlig en heller :) Minnie Mus og Cowboy-Lotte ftw.

• Liker 1
Skrevet

Liker begge. Men kanskje mest rumpe. Er glad i store hofter!

• Liker 1
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, avsporing samt svar til dette

Nikee, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vrt noen fan av store pupper, liker bedre de små faste!

I tillegg blir store pupper noen vemmelige ugandaslips med alderen.

Gamle rumper blir jo seende forjævlige ut dem også etter en stund. Ingenting som er unikt for bryster. Men noen er vel homo for å sette pris på det kvinnelige.

Anonymous poster hash: 16403...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...