AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg kan gå 2-3 uker uten å komme på do. Spiser sunt (knekkebrød, makrell i tomat, yoghurt/skyr, wok, laks, grønnsaker, osv) drikker vann og kaffe. Har ikke vondt i magen, men det kan umulig være bra å gå så lenge uten å komme på do. Har hatt det sånn så lenge jeg kan huske. Mye oppblåst i magen. Noen som har tips til noe som kan hjelpe foruten tabletter/stikkpiller.?Anonymous poster hash: cf4fc...6c3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Snakk med legen din.Anonymous poster hash: c6ee1...73a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 2-3 uker??? Snakk med legen Anonymous poster hash: 660a9...1b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå