vaniljeglasur Skrevet 30. mai 2015 #21 Skrevet 30. mai 2015 Jeg gleder meg jeg 4 uker til jeg skal gifte meg, og kjenner jeg bare gleder meg mer og mer selvom nervene kommer snikende innpå! Prøv å nyt det øyeblikket jenter
estrella Skrevet 31. mai 2015 #22 Skrevet 31. mai 2015 Gruer meg masse! Men vi kommer nok til å gå ilag, men jeg gruer meg likevel Ikke har jeg lyst til å danse foran alle heller, mine foreldre sier "ditt bryllup, du må ikke hvis du ikke vil", men samboer og svigermor sier at det må man jo selvfølgelig. Og tale. Ikke søren om jeg vil holde noen tale (Egentlig burde vi giftet oss dagen før på tinghuset og bare hatt fest uten taler og dans mtp på hvor lite lyst jeg har til disse tingene )
Edie Skrevet 31. mai 2015 #23 Skrevet 31. mai 2015 Det minuttet hvor kirkeklokkene ringte, døra inn til kirken var lukket. Jeg stod ved siden av pappa og ventet på at døra skulle åpnes.. Har aldri vært så nervøs i hele mitt liv. Skalv så fælt på hånda at buketten rista. Hater oppmerksomhet, og var ikke helt med den turen opp midtgangen tror jeg. Men så fort jeg fikk satt meg ned oppe ved alteret forsvant alle nervene.
Oppgjøret Skrevet 19. juni 2015 #24 Skrevet 19. juni 2015 Hei vordende brud. Jeg kontakter dere fra Anti TV om en liten dokumentar vi skal gjøre for VGTV. Vi ser etter noen som skal gifte seg og noen som gruer seg til å holde tale i sitt eget bryllup. I den forbindelse kom jeg over dette forumet. Er dette noe som gjelder deg og du er interessert i, send meg en mail så kan jeg gi mer informasjon. Mailen er: [email protected]
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #25 Skrevet 19. juni 2015 Ja, jeg trodde jeg skulle både spy og besvime når jeg skulle gå inn. Selvfølgelig var kjolen min altfor lang, så snublet hele veien også. Men fint gikk det. Anonymous poster hash: 22f80...3be
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #26 Skrevet 19. juni 2015 Jeg følte bare såååå mye varme da jeg gikk opp det kirkegulvet! Hadde på forhånd fått beskjed om at vi omtrent ikke kunne gå for sakte, så vi tuslet rolig opp. Kikket til høyre og venstre, på alle disse fint pyntede menneskene som var kommet for vår skyld. Ble litt tøft på slutten, da jeg møtte blikket til moren og søsteren min på første benkerad; de sto og gråt begge to. Så ikke gru dere til dette! Det er en veldig fin og sterk opplevelse. Anonymous poster hash: 189f4...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #27 Skrevet 19. juni 2015 Jeg skjønner ikke at man velger å tviholde på et element som gir så mye kvaler i forkant. Er det virkelig verdt uker med gruing for et halvt minutt med spasering? Anonymous poster hash: a5423...586
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #28 Skrevet 19. juni 2015 Det som er "ekstra ille", synes jeg, er at vi skal vies borgerlig. Vielsen er i et lokale, og jeg skal gjøre entré ved slutten av en sang. Åh, herregud, så kleint Jeg skjønner ikke at man velger å tviholde på et element som gir så mye kvaler i forkant. Er det virkelig verdt uker med gruing for et halvt minutt med spasering? Anonymous poster hash: a5423...586 Dette lurer jeg også på, hvorfor velger dere å gjøre det på en måte som gir dere bare angst? Anonymous poster hash: e89c3...b72 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #29 Skrevet 19. juni 2015 Dette lurer jeg også på, hvorfor velger dere å gjøre det på en måte som gir dere bare angst? Anonymous poster hash: e89c3...b72 Ja, og spesielt de som ikke skal ha det i kirken engang... De trenger jo ikke å ha noen inngangsmarsj hvis ikke de vil. Det trenger man vel strengt tatt ikke i kirken heller, man kan vel bare sette seg oppe før gjestene kommer hvis man er så nervøs for å gå opp. Tullete, synes jeg. Anonymous poster hash: ee3c7...c74
Gjest Sobril Skrevet 19. juni 2015 #30 Skrevet 19. juni 2015 Dette lurer jeg også på, hvorfor velger dere å gjøre det på en måte som gir dere bare angst?Anonymous poster hash: e89c3...b72 Det gikk bra til slutt. Men jeg er vitterlig ikke den eneste som har gruet meg. Hvis alle som gruet seg lot være, så hadde det ikke vært mange bryllup her i landet.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #31 Skrevet 19. juni 2015 Det gikk bra til slutt. Men jeg er vitterlig ikke den eneste som har gruet meg. Hvis alle som gruet seg lot være, så hadde det ikke vært mange bryllup her i landet. Eh, jo. Det er veldig enkelt å kutte ut den delen av vielsen. Akkurat som folk kutter ut å holde tale fordi de ikke liker den type oppmerksomhet. Det eneste som trengs for å bli gift er en vigsler og litt undertegning. alt annet er fleksibelt. Anonymous poster hash: a5423...586 1
melatonin Skrevet 25. juni 2015 #32 Skrevet 25. juni 2015 Noen spørsmål, hvor sakte gikk dere opp? Vi gifter oss på gård og forhåpentligvis ute. Vi har fått høre at vi måååå gå så fryktelig sakte, men det synes jeg ser så utrolig unaturlig og teit ut.. et skritt på hvert 5 sekund... hva gjorde dere??
Sannerlig Skrevet 25. juni 2015 #33 Skrevet 25. juni 2015 Jeg var i en boble. Mine bryllupsnerver kom først dagen etterpå. Tok meg hele brullupsreisen å få ned nervene og tro at alt ville gå bra. Og det gjorde det. Lykke til, Sobril, må lykke og hell følge dere resten av deres liv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå