Gå til innhold

Spm om mensen! hjelp!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo,

Jeg er kjempe redd! Har fått mensen idag og blodet er friskt og rødt, slik om hvis jeg har kuttet meg. Jeg har aldri hatt det slik før, er det farlig? Er det noen andre som har opplevd det?

Takk :)



Anonymous poster hash: 59b98...8a0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet?

Det er helt normalt at mensen begynner med friskt og rødt blod.

Anonymous poster hash: 19b6c...033

AnonymBruker
Skrevet

Hallo,

Jeg er kjempe redd! Har fått mensen idag og blodet er friskt og rødt, slik om hvis jeg har kuttet meg. Jeg har aldri hatt det slik før, er det farlig? Er det noen andre som har opplevd det?

Takk :)

Anonymous poster hash: 59b98...8a0

Helt normalt, ikke noe farlig. Hvor gammel er du? Om du ikke har hatt mensen så lenge, så kan dette være første gang den kommer skikkelig.

Anonymous poster hash: 5fb01...b54

AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt normalt?

Anonymous poster hash: 503d8...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge har du hatt på blodet før? grønt? gult?



Anonymous poster hash: f81cc...81b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være mørkerødt.. Det finnes forskjellige nyanser av rødt. Hva er normalt? jeg synes dere er litt frekke...



Anonymous poster hash: 59b98...8a0
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er helt normalt. Fargen kan variere mye fra helt friskt til helt mørkt og med klumper



Anonymous poster hash: 6ce1a...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...