AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Hallo, Jeg er kjempe redd! Har fått mensen idag og blodet er friskt og rødt, slik om hvis jeg har kuttet meg. Jeg har aldri hatt det slik før, er det farlig? Er det noen andre som har opplevd det? Takk Anonymous poster hash: 59b98...8a0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Hva er problemet? Det er helt normalt at mensen begynner med friskt og rødt blod.Anonymous poster hash: 19b6c...033
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Hallo, Jeg er kjempe redd! Har fått mensen idag og blodet er friskt og rødt, slik om hvis jeg har kuttet meg. Jeg har aldri hatt det slik før, er det farlig? Er det noen andre som har opplevd det? Takk Anonymous poster hash: 59b98...8a0 Helt normalt, ikke noe farlig. Hvor gammel er du? Om du ikke har hatt mensen så lenge, så kan dette være første gang den kommer skikkelig. Anonymous poster hash: 5fb01...b54
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Det er da helt normalt? Anonymous poster hash: 503d8...7fd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Hvilken farge har du hatt på blodet før? grønt? gult? Anonymous poster hash: f81cc...81b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Det pleier å være mørkerødt.. Det finnes forskjellige nyanser av rødt. Hva er normalt? jeg synes dere er litt frekke... Anonymous poster hash: 59b98...8a0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Det du beskriver er helt normalt. Fargen kan variere mye fra helt friskt til helt mørkt og med klumper Anonymous poster hash: 6ce1a...d42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå