AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #21 Skrevet 24. mai 2015 TS, det er jo hyggelig for deg om du får et positivt svar. Men jeg (kvinne) ville nok ikke gitt en som tidligere hadde dumpet meg pga manglende følelser, en ny sjanse. Det er ikke noen bra start på et forhold. Anonymous poster hash: ffe62...7fb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #22 Skrevet 25. mai 2015 Hei. Ja, det er en dårlig unnskylding. Det er ikke slik at menn i utgangspunktet er interessert, men plutselig tenker "ai, nei, dette går ikke, tenk på jakten" når dama tar initiativ til å møtes. Så mao så var du enig i innlegget mitt da. For det fremstod litt som at du var uenig nemlig. Eller så har du en litt klønete måte å skrive på? Anonymous poster hash: 0b2b1...401
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #23 Skrevet 25. mai 2015 TS, det er jo hyggelig for deg om du får et positivt svar. Men jeg (kvinne) ville nok ikke gitt en som tidligere hadde dumpet meg pga manglende følelser, en ny sjanse. Det er ikke noen bra start på et forhold. Anonymous poster hash: ffe62...7fb Som jeg skrev i åpningsinnlegget så var det jeg som kuttet ut kontakten til å begynne med. Han har ikke vært unnvikende mot meg whatsoever. Fikk forresten melding i morrest om at det ville han gjerne, men ikke noe mer enn det (tid/sted) Jeg har forståelse om han er usikker på å treffe meg mtp at jeg såret han den gangen, men det hadde vært greit å få vite hvordan ståa er nå.. TS Anonymous poster hash: b4899...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #24 Skrevet 25. mai 2015 Jeg tok nettopp så mye initativ med en fyr at jeg tror jeg skremte han. Først spurte jeg om vi skulle treffes. han sa ja. Vi hadde en koselig date (syns jeg), og jeg sendte melding dagen etter. Han brukte over en uke på svare, men beklaget og ville treffes igjen. Vi hadde date nr 2. Enda koseligere (syns jeg). Vi klina på slutten, mitt initativ. Det har gått 10 dager. Jeg har ikke hørt noe. Og pga disse teite "jakten"-illusjonene tør jeg ikke sende melding i frykt for å skremme han vekk. Det er så lett å tenke at er han interessert så vil du høre fra han. Anonymous poster hash: 9d163...6ba Det handler ikke om "jakten", det handler om balanse. Om du så avskriver teorien om at menn liker å jakte, så betyr jo ikke det at DU skal jakte. Du ber ham ut, du sender melding dagen etter, du er tilgjengelig for neste date med en gang, du tar initiativ til å kline...det er mulig å ta et steg tilbake og lese av hans interesse. La ham vise det. Feilen hos mange kvinner er ikke at de ikke tar initiativ. Det er greit å la ham ta initiativ til date nummer en. Men man skal gi positive tilbakemeldinger underveis som oppmuntrer, vise at man bryr seg med noen oppmerksomheter og la det gå frem og tilbake, som å kaste ball. Har man avlyst dater eller avvist ham totalt, som TS har, skal man selvsagt ta direkte initiativ selv. Anonymous poster hash: 66e9d...abc
powpow Skrevet 25. mai 2015 #25 Skrevet 25. mai 2015 Så bra at han svarte deg! Jeg synes du bør foreslå tid og sted, så vil du jo merke om han virkelig virker interessert i det eller om han bare sier ja for å være høflig. Siden du avviste ham sist, er det viktig at du viser at du er interessert nå og er villig til å kjempe litt. Den illusjonen jenter ønsker om at gutten kun skal ha deg for øye gjelder motsatt også.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #26 Skrevet 25. mai 2015 Det handler ikke om "jakten", det handler om balanse. Om du så avskriver teorien om at menn liker å jakte, så betyr jo ikke det at DU skal jakte. Du ber ham ut, du sender melding dagen etter, du er tilgjengelig for neste date med en gang, du tar initiativ til å kline...det er mulig å ta et steg tilbake og lese av hans interesse. La ham vise det. Feilen hos mange kvinner er ikke at de ikke tar initiativ. Det er greit å la ham ta initiativ til date nummer en. Men man skal gi positive tilbakemeldinger underveis som oppmuntrer, vise at man bryr seg med noen oppmerksomheter og la det gå frem og tilbake, som å kaste ball. Har man avlyst dater eller avvist ham totalt, som TS har, skal man selvsagt ta direkte initiativ selv. Anonymous poster hash: 66e9d...abc Ok, så det vil si at man er dum hvis man tar iniativ til første date som jente - for det er jo en selvfølge at gutten skal gjøre dette, men at regelen er at man da etter første date skal ta initiativ? Gud, så mye datingregler :s ikke rart jeg er singel, jeg har ikke den regelboka der.. Anonymous poster hash: 0b2b1...401
Okapi Skrevet 25. mai 2015 #27 Skrevet 25. mai 2015 Så mao så var du enig i innlegget mitt da. For det fremstod litt som at du var uenig nemlig. Eller så har du en litt klønete måte å skrive på?Anonymous poster hash: 0b2b1...401 Jeg er ikke enig i at ditt initiativ var årsaken til at han mistet interessen, nei.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #28 Skrevet 25. mai 2015 Nei, det er bare tull. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært interessert uten å ta initiativ, og det er drøssevis av menn som sier akkurat det samme på forumet her (og alle andre steder, for den saks skyld). Hvis du spør, får du kanskje et nei, og kanskje et ja. Din feilslutning er at du tror du ble avvist fordi du tok initiativ. Begynner nesten å lure litt på om denne unnskyldningen er den kvinnelige varianten "jeg ble friendzoned", som en del menn drar. Det kan ikke være deg, det må være noe du har gjort feil; alt for å unngå å måtte innrømme at fyren/dama rett og slett ikke er interessert i deg. Hei. Ja, det er en dårlig unnskylding. Det er ikke slik at menn i utgangspunktet er interessert, men plutselig tenker "ai, nei, dette går ikke, tenk på jakten" når dama tar initiativ til å møtes. Jeg er ikke enig i at ditt initiativ var årsaken til at han mistet interessen, nei. Tror du misforstår meg. Jeg skrev at "det er ikke noe vits å ta initiativ ovenfor gutter, for hvis de hadde vært interessert hadde de faktisk tatt initiativ selv". Jeg mente altså ikke hovedsakelig at årsaken til at han mistet interessen er at man tar initiativ- men at han da i utgangspunktet faktisk IKKE var interessert. Så hvis man lurer på om en fyr er into you, så er det bare å se om han faktisk spør deg ut, hvis han ikke gjør det, så er det faktisk ikke noe vits å spørre, for da er han ikke intr. Dette er min erfaring - og mange venninners erfaring. Anonymous poster hash: 0b2b1...401
Okapi Skrevet 25. mai 2015 #29 Skrevet 25. mai 2015 Tror du misforstår meg. Jeg skrev at "det er ikke noe vits å ta initiativ ovenfor gutter, for hvis de hadde vært interessert hadde de faktisk tatt initiativ selv". Jeg mente altså ikke hovedsakelig at årsaken til at han mistet interessen er at man tar initiativ- men at han da i utgangspunktet faktisk IKKE var interessert. Så hvis man lurer på om en fyr er into you, så er det bare å se om han faktisk spør deg ut, hvis han ikke gjør det, så er det faktisk ikke noe vits å spørre, for da er han ikke intr. Dette er min erfaring - og mange venninners erfaring. Det er en del anonyme brukere her (sukk), og det blir vrient å sortere dere. En gjennomgående greie både i denne tråden og andre er at menn mister interessen FORDI jenter spør, siden de da føler seg så umandige når de ikke får jakte. Det er dette jeg mener er bare tull. Fint om du mener det samme da. Ellers er jeg også fullstendig uenig i at menn som er interesserte alltid tar initiativ. Jeg er et vandrende bevis på det selv, og det har vært dusinvis av andre menn her på forumet som har sagt akkurat det samme. Det du og dine venninner har erfart, er at menn dere har prøvd dere på ikke har vært interessert. Dere vet absolutt ingenting om årsaken.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #30 Skrevet 25. mai 2015 Tror du misforstår meg. Jeg skrev at "det er ikke noe vits å ta initiativ ovenfor gutter, for hvis de hadde vært interessert hadde de faktisk tatt initiativ selv". Jeg mente altså ikke hovedsakelig at årsaken til at han mistet interessen er at man tar initiativ- men at han da i utgangspunktet faktisk IKKE var interessert. Så hvis man lurer på om en fyr er into you, så er det bare å se om han faktisk spør deg ut, hvis han ikke gjør det, så er det faktisk ikke noe vits å spørre, for da er han ikke intr. Dette er min erfaring - og mange venninners erfaring. Anonymous poster hash: 0b2b1...401 Helt enig. Menn er det sterke kjønn, og skal bestemme om det blir noe forhold. Det er mannen som skal velge partner, ikke omvendt. Anonymous poster hash: 123a8...01d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå