Gå til innhold

Første gang.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde i natt samleie for 1. gang.Hadde hørt mye om hvor vondt det lissom skulle gjøre og att jeg kanskje ville blø litt men ble veldig glad når det viste seg att det bare var himla godt.Var jo ikke no å være nervøs for.Noen andre som grua seg til 1. gang ?

Anonymous poster hash: 0de64...a5c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg gruet meg voldsomt til første gangen også...

Hadde vært sammen med han i 5mnd, og var 18 år.

Det var drittvondt! Klarte faktisk ikke gjennomføre, og jeg blødde mye. Blod på meg og han hadde blod på lårene, hendene, magen.... Gikk faktisk et par måneder til før jeg turte å gjøre det igjen. Var forstsatt vondt de neste 5-6 gangene også, dog ikke med blodbad.

Årsaken kan være at jeg var jomfru og veldig trang pluss at han var over gjennomsnittet stor.

Men ble sinnsykt digg til slutt da :nigo:

Anonymous poster hash: 1142f...e2c
Skrevet

Grua meg ikke til første gangen, jeg gledet meg! Hahah. Ble selvfølgelig skuffa da, for det levde ikke opp til forhåpningene mine i det hele tatt... Også var det vondt, og jeg blødde bittelitt, men det sluttet å være slik etter gang nr. 2.

Skrevet

Det var drittvondt! Klarte faktisk ikke gjennomføre, og jeg blødde mye. Blod på meg og han hadde blod på lårene, hendene, magen.... Gikk faktisk et par måneder til før jeg turte å gjøre det igjen. Var forstsatt vondt de neste 5-6 gangene også, dog ikke med blodbad.

Årsaken kan være at jeg var jomfru og veldig trang pluss at han var over gjennomsnittet stor.

uffda :-( var jo akkurat sånne skrekkhistorier jeg hadde hørt på forhånd.Er sååååå glad det gikk bra for meg,og nå kan jeg nesten ikke vente til neste gang,LOOOOL

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg grugledet meg til min første gang. Gruet meg til smerten, men gledet meg til å få det unnagjort :P

Det gjorde ganske vondt, men jeg har en veldig forståelsesfull fyr som hele tiden om det gikk bra og om han skulle stoppe og om vi skulle ta en pause. Jeg blødde ingenting da :)

Skrevet

Jeg grugledet meg til min første gang. Gruet meg til smerten, men gledet meg til å få det unnagjort :P

Det gjorde ganske vondt, men jeg har en veldig forståelsesfull fyr som hele tiden om det gikk bra og om han skulle stoppe og om vi skulle ta en pause. Jeg blødde ingenting da :)

Kult du hadde en snill type da :-) Jeg grua meg i 6 mnd,fra jeg var 15.5 til i går da jeg ble 16,hadde jeg visst det ble så digg hadde jeg nok gjort det lenge før :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kult du hadde en snill type da :-) Jeg grua meg i 6 mnd,fra jeg var 15.5 til i går da jeg ble 16,hadde jeg visst det ble så digg hadde jeg nok gjort det lenge før :-)

Huh? Sånn jeg har oppfattet deg, Em11mily, har du ikke virket som en jomfru?

Anonymous poster hash: 53377...7bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Næææhh, var du jomfru første gang du hadde sex? :hakeslepp::ler:

Min første gang fikk vi det ikke til, for det gjorde så vondt, men med tålmodighet og øvelse, ble det satan så bra etter hvert!

Anonymous poster hash: 36798...faa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er fremdeles jomfru... men har vært like før mange ganger, men endt med at jeg har sagt jeg ikke vil gå videre. Greia er at jeg VIL egentlig, men tør ikke:( jeg er sikker på jeg er altfor trang, kommer aldri til å få den inni... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hadde vært utrolig flaut å være for trang (noe jeg garantert er) men vil så gjerne få det unnagjort og:(

Anonymous poster hash: 34ca9...3af
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem som ovenfor.... noen som har tips? kommer jo til å være for trang til noensinne å kunne få barn engang, herregud

Gjest HarryDotter
Skrevet

Har samme problem som ovenfor.... noen som har tips? kommer jo til å være for trang til noensinne å kunne få barn engang, herregud

Vagina er elastisk.....du vil fint kunne få barn. Du kan også ta imot alle typer peniser.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

jeg er fremdeles jomfru... men har vært like før mange ganger, men endt med at jeg har sagt jeg ikke vil gå videre. Greia er at jeg VIL egentlig, men tør ikke:( jeg er sikker på jeg er altfor trang, kommer aldri til å få den inni... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hadde vært utrolig flaut å være for trang (noe jeg garantert er) men vil så gjerne få det unnagjort og:(

Sånn tenkte jeg også, helt til jeg faktisk gjorde det. Skal ikke lyve og si det ikke var vondt, for det var det. Men hvis du har funnet en ordentlig fyr så vil han ha forståelse. Dere trenger jo ikke gå all in første gangen. Syns du det er for vondt så stopp og ta en pause eller prøv igjen om en dag eller to.

Pass på at du er ordentlig våt også før han går inn og prøv og slapp av (lettere sagt enn gjort, i know) men prøv. Det kommer til å gå så fint. Og følelsen når det endelig er gjort er så herlig :)

AnonymBruker
Skrevet

Håper dere debuterer med en erfaren og omsorgsfull mann, som kan ta møydommen deres med klasse, og ikke slike hormonstyrte guttevalper. Ekte mannfolk har hår på ryggen :-)

mann 57

Anonymous poster hash: b0299...f1b
  • Liker 1
Gjest Servicetekniker
Skrevet

Amatør gutter asså som kunn er ute etter og få inn kukken så fort som mulig istedet for og varme opp jente og gjøre henne kåt og våt først...

Skrevet

Nei, jeg gruet meg ikke. Var godt forberedt og med en som ville bruke tid på litt mer enn å bare få den inn, så det gjorde ikke vondt :)

AnonymBruker
Skrevet

Håper dere debuterer med en erfaren og omsorgsfull mann, som kan ta møydommen deres med klasse, og ikke slike hormonstyrte guttevalper. Ekte mannfolk har hår på ryggen :-)

mann 57

Anonymous poster hash: b0299...f1b

:kvalm:

Anonymous poster hash: 3489c...125

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 1 gang var bare helt himmelsk :-) Var litt redd men gikk fort over,typen slikka meg så jeg var våtere enn Niagarafossen så den sklei lissom bare inn :-) Men så hadde jeg tjuvlånt mamma sin dildo mange ganger for å øve da :-) Smiler når jeg tenke tilbake på den tiden :-) Mange ganger om dagen 7 dager i uka :-O Herregud jeg må ha vært ufattelig kåt,hahaha

Skrevet

Hadde i natt samleie for 1. gang.Hadde hørt mye om hvor vondt det lissom skulle gjøre og att jeg kanskje ville blø litt men ble veldig glad når det viste seg att det bare var himla godt.Var jo ikke no å være nervøs for.Noen andre som grua seg til 1. gang ?

Det som ofte gjør vondt er at man er nervøs og strammer underlivet, og om ikke jomfruhinnen er røket så kan det også være sårt - men den kan ryke på andre måter, sykling, ridning, turn osv. Det var vondt for meg første gang pga hinne og nervøs.

Jeg blødde ikke første gang, men har blødd flere ganger i ettertid.

Skrevet (endret)

Min 1 gang var bare helt himmelsk :-) Var litt redd men gikk fort over,typen slikka meg så jeg var våtere enn Niagarafossen så den sklei lissom bare inn :-) Men så hadde jeg tjuvlånt mamma sin dildo mange ganger for å øve da :-) Smiler når jeg tenke tilbake på den tiden :-) Mange ganger om dagen 7 dager i uka :-O Herregud jeg må ha vært ufattelig kåt,hahaha

Sorry, men... HÆ? :sjokkert:

OT: Var kanskje litt nervøs, men min første er også kjæresten min nå, så kjente han godt. Det var ikke spesielt godt, men noen år etter er det noe helt annet :P

Endret av zse09
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring

Nikee, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...