Kosedame Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har et lite problem. Når jeg og mannen har sex kommer han veldig fort, har noen tips til å holde ut litt lengre? Vi pleier å ha sex hver dag nå. Hvor ofte pleier dere å ga sex?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg hadde samme problemet igjennom mange år, så skiftet jeg partner, nå kan jeg vare i evigheter. Det jeg forstår etter en stund var at min nye partner er mye våtere. Ikke at den første ikke var våt, men tydeligvis ikke nok. Så kanskje litt glidemiddel vil hjelpe. En annen ting som hjelper er et skikkelig langt vorspiel. Gjerne med en del slikking. Tredje ting, er å trene opp pc-musklen, den man kan stoppe tissestrålen med. Det gir bedre kontroll og for noen bedre orgasmer. Bra for begge kjønn. Anonymous poster hash: 3f32f...901 1
petterm Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Han må trene på å kontrollere utløsning sin. Se feks:http://www.nrk.no/livsstil/metode-mot-for-tidlig-utlosning-1.1318353 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Du har fått gode og konstruktive svar allerede her og det er bra! Sånne tråder blir fort fyllt opp med trolling desverre... Langt vorspill er ekstremt viktig for din egen nytelse og evne til å selv få orgasme. Kvinners tenning og kåtskap er som en gammeldags ovn som tar laaang tid å varme opp, mens menn sin er mere som en elektrisk ovn som raskt blir varm og som raskt gjør jobben for seg selv. Menn skal også la kvinnen komme først, siden mannens penis som regel slutter å "virke" etter utløsning, den er dermed ikke like hard lenger, mens en vagina blir jo ikke tør og umulig å ha sex med etter den har hatt orgasme, og menn blir slitne etter utløsning sånn at de f.eks går fortere lei av å gi oralsex om de nettopp har hatt orgasme selv. For at han skal holde lenger må han trene mye på egenhånd, pc muskelen sin - og dere kan trene stopp and go teknikken sammen og han alene under runking, der hver gang nytelsen rykker opp et nivå stopper han/dere opp i noen minutter. Null berøring på noen minutter. Jo nærmere han er orgasme, jo raskere stopper man opp. Da blir kroppen vant til at orgasme tar tid og ikke må utløses med en gang det føles litt deilig. Lykke til! Lang utholdenhet er grunnleggende for et sexliv! Anonymous poster hash: ba240...dc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå