Gå til innhold

feiring


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvordan ville dere ha tenkt dersom dere fikk en innbydelse til bursdagsfeiring til ei som ble 21 år, bare være hjemme,spsie god mat og se på video, og bare slappe av og kose seg, ingen bytur eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i slike selskaper jeg, og synes det er en fin avveksling fra de vanlige vorspielene. (Er 21 år og drittlei av å dra på byen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syntes det var helt supert, jeg er ikke glad i å gå på byen. Dessuten, veldig koselig å faktisk kunne prate og være sammen med folk, ikke på et bråkete og svett utested hvor man bare hører musikken og alle går hver til sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

neinei, jeg kan gjerne dra ut på byn og ha det skikkelig party, men tenkte at det kanskje ville vært litt deilig å bare ta en hjemmekveld med mat og venner som en avveksling, men er bare litt redd for hva folk kan tenke, det kan jo kanskje falle litt tilbake på "barnebursdager" men det må vel gå an å bare kose seg i rolige omgivelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Må man abselutt ute på byen for å feire?

Skal ikke jubilanten a litt oppmerksomhet?

det er høy musikk og ståk på uteplassene og man får o ikke pratet med folk. Da må man ROOOOOPE-

Har satt pris på en slik invitasjon om jeg fikk den.

Hva er spesielt med 21 da? fr meg en vanlig gebursdag.

kos deg på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en fin feiring, bortsett fra at jeg synes det blir kjedelig å se på video når jeg er på besøk hos folk. Vil heller bruke laaang tid på en god middag, kanskje med etterfølgende kaffe og konjakk, få skikkelig tid til å snakke med folk. Er jo det sosiale som er koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det syntes jeg hørtes fint ut. Video kan også være greit, blir selv lett sliten i hodet av en hel kveld med bare snakking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Synes det høres ut som en fin feiring' date=' bortsett fra at jeg synes det blir kjedelig å se på video når jeg er på besøk hos folk. Vil heller bruke laaang tid på en god middag, kanskje med etterfølgende kaffe og konjakk, få skikkelig tid til å snakke med folk. Er jo det sosiale som er koselig :)[/quote']

Signerer på denne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...