Gå til innhold

Medox


maurkvinne

Anbefalte innlegg

Noen her med erfaring med bruk av Medox?

Hvordan påvirket det immunforsvaret og energinivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som er veldig fornøyd. Hun har brukt det i mange mange år. Hun føler at det gir henne energi og kunne aldri tenke seg å stoppe.

Jeg derimot følte ikke at det var verdt pengene, brukte dem i 4 måneder uten at jeg følte noe forandring.

Jeg tror slike produkt slår ulikt ut på mennesker. For noen funker det, for noen andre ikke.

Bare for å illustrere hva jeg mener, kjøpte jeg og ei annen venninne et produkt samtidig. Vi begynte samtidig og hun måtte kaste inn håndkleet etter 5 dager, da hun ble oppblåst og dårlig. Jeg derimot har masse energi, har overskudd og huden er blitt finere.

Så det eneste jeg kan råde deg til: Prøv, du kan være en av dem som responderer positivt.



Anonymous poster hash: 7b59e...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som er veldig fornøyd. Hun har brukt det i mange mange år. Hun føler at det gir henne energi og kunne aldri tenke seg å stoppe.Jeg derimot følte ikke at det var verdt pengene, brukte dem i 4 måneder uten at jeg følte noe forandring.Jeg tror slike produkt slår ulikt ut på mennesker. For noen funker det, for noen andre ikke. Bare for å illustrere hva jeg mener, kjøpte jeg og ei annen venninne et produkt samtidig. Vi begynte samtidig og hun måtte kaste inn håndkleet etter 5 dager, da hun ble oppblåst og dårlig. Jeg derimot har masse energi, har overskudd og huden er blitt finere.Så det eneste jeg kan råde deg til: Prøv, du kan være en av dem som responderer positivt. Anonymous poster hash: 7b59e...0aa

Hva er det du bruker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du bruker da?

Ett av disse slankepillene. :rodme: Syntes det er litt flaut, men fikk dem til halv pris.

Anonymous poster hash: 7b59e...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...