maurkvinne Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Noen her med erfaring med bruk av Medox? Hvordan påvirket det immunforsvaret og energinivået?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har ei venninne som er veldig fornøyd. Hun har brukt det i mange mange år. Hun føler at det gir henne energi og kunne aldri tenke seg å stoppe. Jeg derimot følte ikke at det var verdt pengene, brukte dem i 4 måneder uten at jeg følte noe forandring. Jeg tror slike produkt slår ulikt ut på mennesker. For noen funker det, for noen andre ikke. Bare for å illustrere hva jeg mener, kjøpte jeg og ei annen venninne et produkt samtidig. Vi begynte samtidig og hun måtte kaste inn håndkleet etter 5 dager, da hun ble oppblåst og dårlig. Jeg derimot har masse energi, har overskudd og huden er blitt finere. Så det eneste jeg kan råde deg til: Prøv, du kan være en av dem som responderer positivt. Anonymous poster hash: 7b59e...0aa
maurkvinne Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har ei venninne som er veldig fornøyd. Hun har brukt det i mange mange år. Hun føler at det gir henne energi og kunne aldri tenke seg å stoppe.Jeg derimot følte ikke at det var verdt pengene, brukte dem i 4 måneder uten at jeg følte noe forandring.Jeg tror slike produkt slår ulikt ut på mennesker. For noen funker det, for noen andre ikke. Bare for å illustrere hva jeg mener, kjøpte jeg og ei annen venninne et produkt samtidig. Vi begynte samtidig og hun måtte kaste inn håndkleet etter 5 dager, da hun ble oppblåst og dårlig. Jeg derimot har masse energi, har overskudd og huden er blitt finere.Så det eneste jeg kan råde deg til: Prøv, du kan være en av dem som responderer positivt. Anonymous poster hash: 7b59e...0aa Hva er det du bruker da?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Hva er det du bruker da? Ett av disse slankepillene. Syntes det er litt flaut, men fikk dem til halv pris. Anonymous poster hash: 7b59e...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå