AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Føler på meg at jeg burde gjort noe mer til utdrikningslaget til venninna mi. Jeg har hatt eksamen opp til ganske nylig, og utdrikningslaget er i dag. Jeg har ikke hatt tid til å tenke på annet, men har nå veldig dårlig samvittighet. De andre har bakt, kjøpt masse stæsj, fiksa overraskelser og det som er, mens jeg bare kommer som jeg er - tomhendt. Vi har kjent hverandre siden barneskolen så føler meg skikkelig dust nå Burde jeg gjort mer?? Anonymous poster hash: d9a11...83f
PrincessConsuela Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Du er ikke forlover? Om dere er gode venninner synes jeg ikke det er noe problem, hun burde forstå at du har vært i en hektisk periode 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Du er ikke forlover? Om dere er gode venninner synes jeg ikke det er noe problem, hun burde forstå at du har vært i en hektisk periode Nei, er ikke det Å, takk for støtten Anonymous poster hash: d9a11...83f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Kan du ikke bare smelle sammen en kake/noen muffins? Evt. ta med en flaske vin og noen blomster? Er jo veldig lite som skal til da... Anonymous poster hash: 94a69...f62 4
Gjest O.G. Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Jeg synes ikke du skal gjøre noe mer for henne, konsentrer deg om eiga liv.
Harlekin Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Er det ikke vanlig at man avtaler slikt med forlover, da? Jeg mener, det finnes vel en plan for dagen? Hvis planen bare er å treffes og drikke, spise god mat/snacks og så videre, tar du med deg en flaske vin, noe godt å spise, en blomst eller noe annet. Det trenger ikke være fancy, men det er kjekt å kunne gi en liten oppmerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Det er helt vanlig å ikke stille med noe til utdrikningslaget med mindre forlover har bedt en om å ta med noe, så ikke tenk på det. Du er vel med og betaler på festen regner jeg med? Slapp av og kos deg. Anonymous poster hash: 9f9dc...71a 3
Gjest Tekola Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Ryddet for personangrep og svar til dette. Tekola, admin.
Ginny Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Nei, du er ikke en dårlig venninne. Mai er en flott måned å gifte seg i har jeg skjønt, men merkelig nok er det bare venninner som ikke studerer som synes det. De av oss som har eksamen synes ikke det. Det er vel heller ikke vanlig å ha med seg ting i utdrikningslag hvis det ikke er avtalt på forhånd? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Nei, var ikke avtalt på forhånd at vi skulle ha med noe, men fikk vite på fredag at tydeligvis flere hadde laget kake osv. Har generelt vært dårlig informasjon fra forlover, og siden jeg har hatt eksamen har jeg konsentrert meg om det. Og fordi forlover ikke sa noe om det, tenkte jeg rett og slett ikke på det. Endte med at jeg kjøpte en bitteliten ting til henne i går tidlig da Og, ja, er med og betaler og alt annet som er avtalt, selvfølgelig. Når det er sagt, for min del var det et meget kjedelig utdrikningslag - skulle ønske man gjorde LITT mer ut av det, enn bare, kos, hygge, prat, en aktivitet med mye venting og litt vin. Sier ikke dette kun for min egen del, men synes den kommende bruden også burde blitt gjort litt mer stas på, at det er en dag som blir en smule mer spesiell enn som en hvem som helst en annen dag. Blir for normalt og altfor A4. Men det er da meg. Hvis bruden er fornøyd er jo det det viktigste. Tusen takk til alle som svarte og takk for gode ord Anonymous poster hash: d9a11...83f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Nei, var ikke avtalt på forhånd at vi skulle ha med noe, men fikk vite på fredag at tydeligvis flere hadde laget kake osv. Har generelt vært dårlig informasjon fra forlover, og siden jeg har hatt eksamen har jeg konsentrert meg om det. Og fordi forlover ikke sa noe om det, tenkte jeg rett og slett ikke på det. Endte med at jeg kjøpte en bitteliten ting til henne i går tidlig da Og, ja, er med og betaler og alt annet som er avtalt, selvfølgelig. Når det er sagt, for min del var det et meget kjedelig utdrikningslag - skulle ønske man gjorde LITT mer ut av det, enn bare, kos, hygge, prat, en aktivitet med mye venting og litt vin. Sier ikke dette kun for min egen del, men synes den kommende bruden også burde blitt gjort litt mer stas på, at det er en dag som blir en smule mer spesiell enn som en hvem som helst en annen dag. Blir for normalt og altfor A4. Men det er da meg. Hvis bruden er fornøyd er jo det det viktigste. Tusen takk til alle som svarte og takk for gode ord Anonymous poster hash: d9a11...83f Hvilken aktivitet var det?Anonymous poster hash: 6884a...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå