AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Trenger en god gynekolog i Oslo. Noen tips, noen jeg skal styre unna? Anonymous poster hash: ccb2a...436
Marjam83 Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Trenger en god gynekolog i Oslo. Noen tips, noen jeg skal styre unna? Anonymous poster hash: ccb2a...436 Helene Enger på Volvatklinikken på Majorstua er en hyggelig dame. Var også hun som stilte korrekt diagnose på meg (vestibulitt) etter flere runder med feildiagnostering. Kan anbefales. 1
Gjest anonym2233 Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 (endret) Spesialistsenteret Pilestredet, der er det ei dame som heter Marit Andvig(?). Kjempe dyktig og flink. Dessverre lang ventetid uten henvisning, men med henvisning fra fastlege får du time raskere. Hun har jeg fått til flere ganger Endret 22. mai 2015 av anonym2233
paperlily Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Anne Cecilie Hallquist på Smestadgynekologene! Beste jeg har hatt, kommer aldri til å bytte. Empatisk og forståelsesfull.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå