Gå til innhold

går rund for meg...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvis jeg lukker øynene, så går det rundt for meg." hodet migg går liksom ukontrollert åt rundt og rundt:// hva gjort jeg?

Anonymous poster hash: ad378...b60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

føler jeg må besvime snart omg

Anonymous poster hash: ad378...b60

Skrevet

Legg deg ned, drikk et glass vann.

AnonymBruker
Skrevet

Legg deg ned, drikk et glass vann.

klarer ikke det, tror keg svimer av på veien sånn seriøst

Anonymous poster hash: ad378...b60

Skrevet

Har du problem med blodtrykket? Har du spist nok mat?

AnonymBruker
Skrevet

Har du problem med blodtrykket? Har du spist nok mat?

tror det

Anonymous poster hash: ad378...b60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det sånn et par ganger. Jeg tok to paracet og la meg til å sove og dagen etter var det over.

Men du bør kanskje snakke med lege? Det kan hende du har krystallsyken.



Anonymous poster hash: f3e67...a27
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det sånn et par ganger. Jeg tok to paracet og la meg til å sove og dagen etter var det over. Men du bør kanskje snakke med lege? Det kan hende du har krystallsyken. Anonymous poster hash: f3e67...a27

åh ok takk

Anonymous poster hash: ad378...b60

AnonymBruker
Skrevet

er syykt trøtt. men hvis jeg lykker øynene føler jeg at jeg skal svime av,.. skikkelig dårlig:((

Anonymous poster hash: ad378...b60

AnonymBruker
Skrevet

er syykt trøtt. men hvis jeg lykker øynene føler jeg at jeg skal svime av,.. skikkelig dårlig:((

Anonymous poster hash: ad378...b60

Sa synes jeg du skal gå og legge deg. Men drikk et stort glass vann først.

Anonymous poster hash: f3e67...a27

Skrevet

Har lavt blodtrykk og plages med blodtrykksfall ofte.

Dette bruker å hjelpe for meg:

Få i deg godt med veske, spise regelmessig og prøv med litt lakris hvis du har evt noe salt.

Hvis jeg blir syk blir jeg ofte veldig uvel, hvis jeg føler jeg skal besvime krabber jeg på alle fire. Vet de høres helt dust ut, men bedre enn å smelle i gulvet.

Prøv å slapp av å sove litt og er det forsatt ille ring legevakta. Få noen til å kjøre deg. Ikke risiker lappen på å kjøre i halvsvime.

God bedring :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg får det slikt når jeg har vært veldig stressa. Også har veldig stiv nakke.



Anonymous poster hash: 54024...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...