AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 hvis jeg lukker øynene, så går det rundt for meg." hodet migg går liksom ukontrollert åt rundt og rundt:// hva gjort jeg?Anonymous poster hash: ad378...b60
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 føler jeg må besvime snart omgAnonymous poster hash: ad378...b60
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Legg deg ned, drikk et glass vann. klarer ikke det, tror keg svimer av på veien sånn seriøstAnonymous poster hash: ad378...b60
J_9 Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Har du problem med blodtrykket? Har du spist nok mat?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Har du problem med blodtrykket? Har du spist nok mat? tror detAnonymous poster hash: ad378...b60
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har hatt det sånn et par ganger. Jeg tok to paracet og la meg til å sove og dagen etter var det over. Men du bør kanskje snakke med lege? Det kan hende du har krystallsyken. Anonymous poster hash: f3e67...a27
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har hatt det sånn et par ganger. Jeg tok to paracet og la meg til å sove og dagen etter var det over. Men du bør kanskje snakke med lege? Det kan hende du har krystallsyken. Anonymous poster hash: f3e67...a27 åh ok takkAnonymous poster hash: ad378...b60
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 er syykt trøtt. men hvis jeg lykker øynene føler jeg at jeg skal svime av,.. skikkelig dårlig:((Anonymous poster hash: ad378...b60
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 er syykt trøtt. men hvis jeg lykker øynene føler jeg at jeg skal svime av,.. skikkelig dårlig:((Anonymous poster hash: ad378...b60 Sa synes jeg du skal gå og legge deg. Men drikk et stort glass vann først. Anonymous poster hash: f3e67...a27
_LanciA_ Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Har lavt blodtrykk og plages med blodtrykksfall ofte. Dette bruker å hjelpe for meg: Få i deg godt med veske, spise regelmessig og prøv med litt lakris hvis du har evt noe salt. Hvis jeg blir syk blir jeg ofte veldig uvel, hvis jeg føler jeg skal besvime krabber jeg på alle fire. Vet de høres helt dust ut, men bedre enn å smelle i gulvet. Prøv å slapp av å sove litt og er det forsatt ille ring legevakta. Få noen til å kjøre deg. Ikke risiker lappen på å kjøre i halvsvime. God bedring
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 jeg får det slikt når jeg har vært veldig stressa. Også har veldig stiv nakke. Anonymous poster hash: 54024...729
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå