ol93 Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Har dere opplevd at dere får en slags sorg når det er rundt den datoen dere transplanterte? Hvert år etter transplantasjonen føler jeg meg veldig trist rundt transplantasjonsdatoen. At jeg har fått livet på nytt, men samtidig at noen døde den datoen, at den personen har reddet meg. Vet ikke hvordan jeg skal forklare..
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Jeg føler det ikke sånn, men min donor lever så det blir annerledes Anonymous poster hash: d4d53...890 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Har dere opplevd at dere får en slags sorg når det er rundt den datoen dere transplanterte? Hvert år etter transplantasjonen føler jeg meg veldig trist rundt transplantasjonsdatoen. At jeg har fått livet på nytt, men samtidig at noen døde den datoen, at den personen har reddet meg. Vet ikke hvordan jeg skal forklare.. I stede for å være trist burde du heller være takknemlig. Det var en som døde (som hadde dødd uansett) som faktisk avsluttet livet sitt med å gjøre en utrolig god gjerning selv om vedkommende aldri fikk oppleve reaksjonene på gjerningen:) det står det respekt aV! Og det er det du burde være takknemlig for, at noen faktisk gjorde sin egen død til noe nyttig. Vedkommende kunne valgt annerledes, men gjorde ikke det. Død ville vedkommende vært uansett. Og pga det så lever du, og det er ingenting å sørge over Anonymous poster hash: f8e95...cf4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå