Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere opplevd at dere får en slags sorg når det er rundt den datoen dere transplanterte? Hvert år etter transplantasjonen føler jeg meg veldig trist rundt transplantasjonsdatoen. At jeg har fått livet på nytt, men samtidig at noen døde den datoen, at den personen har reddet meg. Vet ikke hvordan jeg skal forklare..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det ikke sånn, men min donor lever så det blir annerledes

Anonymous poster hash: d4d53...890

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere opplevd at dere får en slags sorg når det er rundt den datoen dere transplanterte? Hvert år etter transplantasjonen føler jeg meg veldig trist rundt transplantasjonsdatoen. At jeg har fått livet på nytt, men samtidig at noen døde den datoen, at den personen har reddet meg. Vet ikke hvordan jeg skal forklare..

I stede for å være trist burde du heller være takknemlig. Det var en som døde (som hadde dødd uansett) som faktisk avsluttet livet sitt med å gjøre en utrolig god gjerning selv om vedkommende aldri fikk oppleve reaksjonene på gjerningen:) det står det respekt aV! Og det er det du burde være takknemlig for, at noen faktisk gjorde sin egen død til noe nyttig. Vedkommende kunne valgt annerledes, men gjorde ikke det. Død ville vedkommende vært uansett. Og pga det så lever du, og det er ingenting å sørge over :)

Anonymous poster hash: f8e95...cf4

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...