AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Er for første gang i livet mar forgiftet. Det går begge veier.... prøver å drikke litt hele tiden, og har sinnssykt vondt I magen. Kulltabletter? Eller andre råd?Anonymous poster hash: 6428d...bcf
Gjest Badebuksa Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Kull, ja, kanskje. Mye vann. Farris. Hvis du er slik lenge, legevakt.
fotosyntesen Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Avkok av havregryn med litt salt. Gir deg fiber, binder magen og salter.
_LanciA_ Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Huff det er helt for grusomt å bli matforgiftet. Blir forsatt kvalm når jeg ser pølse på bensinstasjon😨 Prøv å få i deg nok væske og noe salt. Tror ikke du skal ta diarestoppede medisin eller kvalmestillende når du er matforgiftet uten å ha snakket med legen. Da de i noen tilfeller gjøre vondt værre. Unngå fastføde til du har sluttet å spy deretter spis lett fordøyelig mat som loff, ris, salt kjeks osv. Prøv å drikk litt og litt væske. Ring legevakt hvis det varer over flere dager eller du får feber. God bedringsklem
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Jeg ble matforgiftet da jeg var på ferietur til Dublin fyren det var grusomt hadde vondt i magen mange dager etterpå selvom kvalmen gikk ganske fort over så hadde jeg vondt i magen flere dager etterpå de på hotellet ville ringe ambulanse men fikk lege istedefor. Fyfaen det var grusomt matforgifting er ikke gøy håper jeg ikke opplever det igjen men lurt å drikke mye vann i små porsjoner itilfelle du blir kvalm Anonymous poster hash: 2bd81...0ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå