Gå til innhold

Tungvindt å komme til klitoris under oralsex. Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i slutten av 20-årene som har mye deilig sex med en dame på samme alder for tiden. En av tingene vi har stor glede av er gjensidig oralsex, men hun har litt mer hud i det området enn jeg er vant til. Litt større indre kjønnslepper, og mer clithood, rett og slett. For å kome ordentlig til må jeg bruke begge hender, og i 69 med henne på topp er det jo da vanskelig å komme til i det hele tatt.

BDSM-løsningen med klesklyper tror jeg blir litt voldsom. :P Men jeg kom over denne: http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=28563Den har noen positive brukeranmeldelser rundt omkring, men virker som om de flestear brukt den til å åpne vagina som en speculum light. Det er det vi er ute etter, men det skader vel kanskje ikke om man får det på kjøpet. Hun trenger ganske kraftig stimulering, så jeg må nesten komme til selve klitten med tunga.Er det noen som har noen gode tips enten til teknikker eller hjelpemidler? Kanskje noen som har prøvd den jeg linker til?

Klitorisvibrator fungerer greit innimellom, men hun foretrekker tungen min. jeg digger å slikke henne, så det synes jeg i og for seg bare er bra. Men uten god tilgang til klitoris tar det litt lenger tid for henne å få orgasme enn det som er ideelt.



Anonymous poster hash: dbdab...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du på død og liv brette klitorishetten helt vekk da? Å stimulere klitoris gjennom de overliggende hudfoldene blir jo akkurat som å stimulere penishodet gjennom forhuden, hvilket fungerer bra for mange.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med person over. Flertallet av kvinner synes faktisk direkte stimulering av klitoris er i drøyeste laget. Det er mye bedre å slikke på clithooden, og stimulere på den måten. Jeg får direkte vondt etter få sekunder om noen slikker rett på klitten, og blir overfølsom så jeg ikke kjenner noe etter en stund.



Anonymous poster hash: 5c267...a67
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du på død og liv brette klitorishetten helt vekk da? Å stimulere klitoris gjennom de overliggende hudfoldene blir jo akkurat som å stimulere penishodet gjennom forhuden, hvilket fungerer bra for mange.

"Hun trenger ganske kraftig stimulering, så jeg må nesten komme til selve klitten med tunga."

Skader ikke lese hele teksten til OP.

Anonymous poster hash: ca181...518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker man ikke begge hender på alle type underliv og kvinner for å komme til klitten ordentlig da?
Det gjør ihvertfall alle menn på meg, og jeg har ikke spesielt overflødig klitoris hud.

Hva forventer du, at du kan ligge der å sleike på en iskrem uten å bruke henda for å komme til?
Kvinner bruker også henda når vi suger pikk eller sleiker baller, for å komme til bedre, som regel.



Anonymous poster hash: 370e1...34a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bruk begge hender? Personlig synes jeg 69 er en jævlig klein stilling uansett. Tror mange nyter mer hvis de bare behøver å konsentrere seg om å nyte, på samme måte som mange sikkert gir bedre oralsex hvis de bare tenker på å gi.

Det går og fint an å bare dra hetten litt oppover med et par fingre for å få klitoris litt bedre fram. Behøver ikke bruke begge henda.



Anonymous poster hash: eef86...ea7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo bare å fortsette med brettingen av klitthuden bak det? Skal jo ikke så mye til liksom. Et par fingre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dersom hun kjenner at hun vil ha mer direkte stimulering så kan hun hjelpe til med å brette ut. Kvinner som hjelper til og tar ansvar for egen nytelse er bare sexy. Om dere ikke snakker om dette, at du bare tenker på at du ikke kommer godt nok til, så er det ikke sikkert at hun ikke er fornøyd. Skulle hun ønske mer direkte stimulering kan hun jo hjelpe til selv. Visuelt, er dette bare sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann i slutten av 20-årene som har mye deilig sex med en dame på samme alder for tiden. En av tingene vi har stor glede av er gjensidig oralsex, men hun har litt mer hud i det området enn jeg er vant til. Litt større indre kjønnslepper, og mer clithood, rett og slett. For å kome ordentlig til må jeg bruke begge hender, og i 69 med henne på topp er det jo da vanskelig å komme til i det hele tatt.

BDSM-løsningen med klesklyper tror jeg blir litt voldsom. :P Men jeg kom over denne: http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=28563Den har noen positive brukeranmeldelser rundt omkring, men virker som om de flestear brukt den til å åpne vagina som en speculum light. Det er det vi er ute etter, men det skader vel kanskje ikke om man får det på kjøpet. Hun trenger ganske kraftig stimulering, så jeg må nesten komme til selve klitten med tunga.Er det noen som har noen gode tips enten til teknikker eller hjelpemidler? Kanskje noen som har prøvd den jeg linker til?

Klitorisvibrator fungerer greit innimellom, men hun foretrekker tungen min. jeg digger å slikke henne, så det synes jeg i og for seg bare er bra. Men uten god tilgang til klitoris tar det litt lenger tid for henne å få orgasme enn det som er ideelt.

Anonymous poster hash: dbdab...a60

Hvordan kan det være vanskelig å komme til...? Du legger hodet mellom beina, presser det litt inn og slikker "stort". Altså ikke bare gå etter klitten men hele underlivet hennes. Gjør alt vått også blåser du en gang i blandt. Det er et stort pluss her i gården hvertfall!

Anonymous poster hash: 03972...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klitoris er vanskelig. Det er som et lotteri, noen ganger treffer jeg det bestemte punktet som gjør de riktige tingene, mens andre ganger skjer det intenting. Viktigste er å ikke gi opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...