Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hei hei!

Jeg holder på å planlegge sommerferien jeg har i august- som er på 21 dager, og jeg ønsker å reise på en eksotisk ferie, langt vekk, sammen med mannebeinet!
Han vil kun til greekenland, men der har vi da vært utallige ganger, så nå må jeg overbevise han om et nytt og spennende reisemål!

Jeg elsker dykking og snorkling, så det må være mulighet for at jeg kan gjøre det, men mannen som syns det er dødsskummelt, noe annet. Jeg vil ikke reise et sted hvor det er hverken regn eller orkan, men gjerne med sol og varme garanti :P

Hvor har du vært som kan passe inn i denne beskrivelsen? Hvor burde vi reise? :D

Og, fortell meg gjerne hva du gjorde på dette stedet, hvor du bodde, hva du så osv osv. <3

Endret av Majeanh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale Aruba. One happy island.

Gjest Seajewel
Skrevet

Jamaica er det ny direkterute til nå :)

Skrevet

Jamaica er det ny direkterute til nå :)

Vet ikke helt om jamaica er noe å satse på i august, da jeg ikke ønsker hverken regn eller orkan.

Har ferie fom.14aug tom.04.sept. så tror kanskje det er risky med jamaica i den perioden? Har du vært der i aug/sept?

Gjest Seajewel
Skrevet

Vet ikke helt om jamaica er noe å satse på i august, da jeg ikke ønsker hverken regn eller orkan.

Har ferie fom.14aug tom.04.sept. så tror kanskje det er risky med jamaica i den perioden? Har du vært der i aug/sept?

Nei, har ikke vært der. :)

Skrevet

Da vil jeg anbefale Aruba. One happy island.

Aruba... har du vært der selv? Isåfall har du noen flere tips å komme med, feks. hva gjør man der og hvor på øya er det bra å bo?

AnonymBruker
Skrevet

Dubai, Vietnam, hawaii??

Anonymous poster hash: cbfc1...bd1

AnonymBruker
Skrevet

Aruba... har du vært der selv? Isåfall har du noen flere tips å komme med, feks. hva gjør man der og hvor på øya er det bra å bo?

Om du er redd for orkan o.l på Jamaica, så vil jo dette gjelde Aruba også, er jo i Karibien begge dela.

Anonymous poster hash: 2a2a0...73d

Skrevet

Om du er redd for orkan o.l på Jamaica, så vil jo dette gjelde Aruba også, er jo i Karibien begge dela.

Anonymous poster hash: 2a2a0...73d

trodde aruba lå ganske langt unna orkan beltet i karibien?

Skrevet (endret)

Aruba ligger utenfor orkanene og har varmt og stabilt Vær hele året. Jeg har Vært der og hadde gjerne reist igjen når som helst. Aruba er dyrt da som i Norge. Et hotel som er ok men billigere enn andre er The Mill. Du må gå 5 min til stranden men det har egen avdeling der. Ellers så ligger hotellene på rekke og rad langs palm beach og jeg anbefaler hoteller i dette områder. Holiday inn ligger nydelig til ved stranden.

Jeg kunne skrive masse om øya men du finner mye info på nettet og. KLM har ruter fra Amsterdam.

Du kan drikke vannet rett fra springen der og.

Endret av caroprins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...