AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #41 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste på ferie gjør dette. Når vi var på ferie i Tyrkia sendte vi svigermor ned for å holde av plasser. Vi var 7 på tur så hadde behov for å sitte samlet. Det er så verdt det å ha gode plasser rett ved bassenget. Jeg drar ikke på luksus tur for å ha spredde plasser eller plass helt bakerst. Anonymkode: 13068...a2f Om det er lov å gjøre sånn er du ikke på luksustur. Skikkelige hoteller lar ikke gjester reservere senger på den måten. Anonymkode: 9f4e7...a8e 1
Mt3 Skrevet 3. juli 2022 #42 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.5.2015 den 0.56): Ikke tøff. Men ikke dum, heller. Det er for dumt å mene at et håndkle gir eierskap til en solseng. Altfor dumt. Anonymous poster hash: 90d0c...59f Hva gjør du da om den som la håndkle der får medhold fra hotellbetjeningen om at du må flytte deg? Har opplevd det også, selv på hotell der det i utgangspunktet ikke var lov å holde av solsenger 🤔
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #43 Skrevet 3. juli 2022 Aldrisur skrev (På 25.5.2015 den 1.20): Vonbroten jo! Visste du ikke at bøker har sjel? Klart bøker har sjel! Anonymkode: 50307...738
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #44 Skrevet 3. juli 2022 Mt3 skrev (4 timer siden): Hva gjør du da om den som la håndkle der får medhold fra hotellbetjeningen om at du må flytte deg? Har opplevd det også, selv på hotell der det i utgangspunktet ikke var lov å holde av solsenger 🤔 Hvordan kan de hive bort noen som allerede sitter der? Det tror jeg ikke helt på. Anonymkode: 13068...a2f
Mt3 Skrevet 3. juli 2022 #45 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan de hive bort noen som allerede sitter der? Det tror jeg ikke helt på. Anonymkode: 13068...a2f Vi ble i hvertfall bedt om å flytte oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå