Gå til innhold

Kapre solsenger i syden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste på ferie gjør dette. Når vi var på ferie i Tyrkia sendte vi svigermor ned for å holde av plasser. Vi var 7 på tur så hadde behov for å sitte samlet. Det er så verdt det å ha gode plasser rett ved bassenget. Jeg drar ikke på luksus tur for å ha spredde plasser eller plass helt bakerst.

Anonymkode: 13068...a2f

Om det er lov å gjøre sånn er du ikke på luksustur. Skikkelige hoteller lar ikke gjester reservere senger på den måten. 

Anonymkode: 9f4e7...a8e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2015 den 0.56):

Ikke tøff. Men ikke dum, heller. Det er for dumt å mene at et håndkle gir eierskap til en solseng. Altfor dumt.

Anonymous poster hash: 90d0c...59f

Hva gjør du da om den som la håndkle der får medhold fra hotellbetjeningen om at du må flytte deg? Har opplevd det også, selv på hotell der det i utgangspunktet ikke var lov å holde av solsenger 🤔

AnonymBruker
Skrevet
Aldrisur skrev (På 25.5.2015 den 1.20):

Vonbroten jo! Visste du ikke at bøker har sjel? :fnise:

Klart bøker har sjel! 

Anonymkode: 50307...738

AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (4 timer siden):

Hva gjør du da om den som la håndkle der får medhold fra hotellbetjeningen om at du må flytte deg? Har opplevd det også, selv på hotell der det i utgangspunktet ikke var lov å holde av solsenger 🤔

Hvordan kan de hive bort noen som allerede sitter der? Det tror jeg ikke helt på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan kan de hive bort noen som allerede sitter der? Det tror jeg ikke helt på. 

Vi ble i hvertfall bedt om å flytte oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...