AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 "global oppvarming", nå må vi øke skattene og avgiftene og legge ned oljeindustrien for å knuse norsk økonomi. Hilsen: SV, SP, AP, KRF, V og MDG Anonymous poster hash: 6418c...b7a Du har ikke helt skjønt hva global oppvarming innebærer. Anonymous poster hash: f6e24...7a6 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #22 Skrevet 22. mai 2015 Ja, det har vært unormalt kaldt! Utrolig stusselig:(Anonymous poster hash: eb9e7...297
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #23 Skrevet 22. mai 2015 Du har ikke helt skjønt hva global oppvarming innebærer. Anonymous poster hash: f6e24...7a6 Tydeligvis skjønner du ikke ironi lille venn, trenger du en ordbok? Eller en voksen til å forklare det for deg? Anonymous poster hash: 6418c...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #24 Skrevet 22. mai 2015 Tydeligvis skjønner du ikke ironi lille venn, trenger du en ordbok? Eller en voksen til å forklare det for deg? Anonymous poster hash: 6418c...b7a Tror nok det var du som misforstod. Alle forstod jo at du mente å være ironisk, men poenget er nå at en kald mai ikke avkrefter den overveldende dokumentasjonen på global oppvarming, så det var en merkelig ting å ironisere over. Blir litt som å si at forventet levealder ikke har økt siden steinalderen når en 14-åring dør. Kan legge til at jeg stemmer blått, ikke på noen av partiene du nevnte. Jeg bor forøvrig i Oslo, og det har vært litt kjølig nå i mai, men ikke så voldsomt som det virker som TS synes. Har hatt et par dager i T-skjorte, men det har vært en del vindfulle dager (i Oslo-målestokk, så mye er det jo ikke), og da føles det raskt kaldere. Det går nok over når vi skriver juni Anonymous poster hash: 04880...593 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #25 Skrevet 22. mai 2015 snødde litt her på 17.mai. vet det har gjort det før og men irriterrende da!! Anonymous poster hash: 75b69...733
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #27 Skrevet 22. mai 2015 Kaldeste mai siden 1996 leste jeg i dag. I går var jeg frysen med både kåpe og skjerf, og husker godt jeg gikk med kjole uten noe over på denne tiden i fjor. Dritt mai. Anonymous poster hash: ded31...385
Atea Skrevet 22. mai 2015 #28 Skrevet 22. mai 2015 Det er kaldt, jeg bor i Oslo og har ikke lagt vekk longsen.
Gjest ashanti Skrevet 23. mai 2015 #29 Skrevet 23. mai 2015 Nå må du gi deg; jeg bor ca ei mil fra Oslo og det har vært massevis av fint vær i mai. Hvis du har måttet bruke jakke hver dag, er du kaldere enn oss andre. Her gikk folk i t-skjorte og shorts nesten fram til 17. mai, og vi hadde til og med problemer med å frakte is hjem fra butikken fordi den smelta. At det har vært kaldt etter 17. mai, derimot, er jeg enig i. Anonymous poster hash: ce908...1ee ?? Huh? Store lokale forskjeller skjønner jeg Jeg bor sentralt i Oslo og har i alle fall ikke hatt noen problemer med is som smelter fra butikken. Har heller ikke hatt behov for å gå med shorts og t-shirt for å si det mildt..
dillyduzit Skrevet 23. mai 2015 #30 Skrevet 23. mai 2015 ?? Huh? Store lokale forskjeller skjønner jeg Jeg bor sentralt i Oslo og har i alle fall ikke hatt noen problemer med is som smelter fra butikken. Har heller ikke hatt behov for å gå med shorts og t-shirt for å si det mildt.. Bor en mil (ish) utenfor Oslo, jeg har gått med jakke og skjerf hele mars og april (og mai).. lurer veldig på hvor denne personen bor, som tydeligvis fikk alt av sydenvarmen rett på seg. 1
Timza Skrevet 23. mai 2015 #31 Skrevet 23. mai 2015 (endret) "global oppvarming", nå må vi øke skattene og avgiftene og legge ned oljeindustrien for å knuse norsk økonomi. Hilsen: SV, SP, AP, KRF, V og MDG Anonymous poster hash: 6418c...b7a Norges klima er avhengig av golfstrømmen. Med global oppvarming så regner de med at golfstrømmen vil bli dyttet nedover av kaldt vann fra smeltende is i nord, samt mengden saltvann opphører og "pumpen" som driver golfstrømmen vil gå saktere. og vi i norge ender opp som taperne. Vi ligger i samme høydegrad som sibir, så klimaet våres vil være nærmere det enn at det blir varmere. Velkommen til -40 grader om vinteren og vi er heldige om vi når 20 grader om sommeren. http://www.tv2.no/a/6729910 Endret 23. mai 2015 av Timza
sweg Skrevet 23. mai 2015 #32 Skrevet 23. mai 2015 Vært jææævlig kaldt i Trondheim ihvertfall. På denne tiden i fjor og året før var det faktisk ganske varmt og mye sol
Gjest The damned Skrevet 23. mai 2015 #33 Skrevet 23. mai 2015 Jeg vil si at det er kaldt når vi må ha på varmepumpe, og jeg sitter under pledd med en kopp te omtrent hver kveld. I dag har vi til og med fyret i peisen. Var vel 5 grader her i går, så at det snart er juni er det ingenting som tyder på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå