Gå til innhold

Unormalt kaldt nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller har årets mai-måned vært fryktelig kald og sur? Bor i Oslo, og her har vi ennå ikke hatt en dag i mai med t-skjortevær, og det ser jo heller ikke ut til å være noen bedring i sikte. Kan ikke huske at det har vært SÅ kjipt vær i hele mai noen gang før, noen ganger har jeg til og med badet på stranda i slutten av mai... (Ja da er det selvsagt kaldt i vannet, men lufta har vært god og varm).

Anonymous poster hash: 9a2a4...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg, eller har årets mai-måned vært fryktelig kald og sur? Bor i Oslo, og her har vi ennå ikke hatt en dag i mai med t-skjortevær, og det ser jo heller ikke ut til å være noen bedring i sikte. Kan ikke huske at det har vært SÅ kjipt vær i hele mai noen gang før, noen ganger har jeg til og med badet på stranda i slutten av mai... (Ja da er det selvsagt kaldt i vannet, men lufta har vært god og varm).

Vi har faktisk hatt flere dager med t-skjortevær. Så det er nok du som har dårlig hukommelse.

Og nei, det er ikke unormalt kaldt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo denne maimåneden har vært kaldere enn normalt. Mars og april var varmere enn normalt. 17. mai var jo også historisk kald flere steder i landet.

Anonymous poster hash: b27cd...38a

• Liker 3
Skrevet

Dette er nå det typiske vår- og sommerværet. Sol og varme i maks 2 dager, så regn, gråe skyer og kjølig luft neste 3-4 dagene. Har jo egentlig vært slik de siste årene nå.

Men skjønner frustrasjonen din, går jo utover humøret når vi snart er i juni og får bare regn, regn, regn, når vi forventer sol og varme.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har faktisk hatt flere dager med t-skjortevær. Så det er nok du som har dårlig hukommelse.

Og nei, det er ikke unormalt kaldt.

Her vi bor i Oslo har vi ikke hatt det, nei. Jeg har ennå ikke brukt t-skjorte i år, og jeg er ikke spesielt kald av meg. Jeg kan huske to dager så langt i år hvor jeg har kunnet gå ut i bare genser, og ikke jakke. Men ikke t-skjorte, nei. (Og jeg er hjemme i fødselspermisjon, så jeg er mye ute på dagtid hver dag).

TS

Skrevet

Dette er nå det typiske vår- og sommerværet. Sol og varme i maks 2 dager, så regn, gråe skyer og kjølig luft neste 3-4 dagene. Har jo egentlig vært slik de siste årene nå.

Men skjønner frustrasjonen din, går jo utover humøret når vi snart er i juni og får bare regn, regn, regn, når vi forventer sol og varme.

Det han sa.

Gjest The damned
Skrevet

Jeg synes den er litt typisk. Synes det flere ganger har vært flere varme dager i april, mens i mai og gjerne resten av sommeren så er det regn og atter regn.

Bor på vestlandet, så utenom i fjor har ikke vi vært bortskjemt med fint vær :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det har vært påfallende kaldt denne måneden. Men ta en titt på værmeldingen for lørdag :)

Anonymous poster hash: dce76...566
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det har vært påfallende kaldt denne måneden. Men ta en titt på værmeldingen for lørdag :)Anonymous poster hash: dce76...566

Ja, jeg så det, og det ser jo faktisk veldig lovende ut :jepp: Men så er det jo tilbake til det samme kjipe gråværet igjen fra søndag :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Selv bor jeg i Nord-Trøndelag, og er glad jeg kan gå ut uten støvler noen dager.

Anonymous poster hash: bd288...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Her vi bor i Oslo har vi ikke hatt det, nei. Jeg har ennå ikke brukt t-skjorte i år, og jeg er ikke spesielt kald av meg. Jeg kan huske to dager så langt i år hvor jeg har kunnet gå ut i bare genser, og ikke jakke. Men ikke t-skjorte, nei. (Og jeg er hjemme i fødselspermisjon, så jeg er mye ute på dagtid hver dag).

TS

Nå må du gi deg; jeg bor ca ei mil fra Oslo og det har vært massevis av fint vær i mai. Hvis du har måttet bruke jakke hver dag, er du kaldere enn oss andre. Her gikk folk i t-skjorte og shorts nesten fram til 17. mai, og vi hadde til og med problemer med å frakte is hjem fra butikken fordi den smelta. At det har vært kaldt etter 17. mai, derimot, er jeg enig i.

Anonymous poster hash: ce908...1ee

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har vært kaldt hele mai. Har ikke gått i t-skjorte en eneste dag.

Anonymous poster hash: f6e24...7a6
Skrevet

På yr tror jeg de skrev at dette er den 6. Kaldeste mai måned siden de begynte målingene.

Gjest Keikolina
Skrevet

Gikk en del i t skjorte i april, men ikke i mai.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har vært utrolig surt og kaldt i mai! Har vært noen dager med fint vær, men har likevel vært veldig kaldt...

Anonymous poster hash: ad4d2...e8f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo og har ikke gått i t-skjorte ute i mai. I april derimot.. håper sommerværet kommer i juni!

Anonymous poster hash: 32b3d...bea
AnonymBruker
Skrevet

:O sjekket yr nå, og jeg hadde blitt såå glad for 14-15 grader! Nå bor jo jeg i nord riktignok, men her melder de 5-6 grader hele helgen og neste uke :(

Anonymous poster hash: d6db4...fcc
Skrevet

Her i Østfold har det vært kaldt og mye gråvær ja.

AnonymBruker
Skrevet

"global oppvarming", nå må vi øke skattene og avgiftene og legge ned oljeindustrien for å knuse norsk økonomi. Hilsen: SV, SP, AP, KRF, V og MDG :laugh:

Anonymous poster hash: 6418c...b7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...