AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Er det bare meg, eller har årets mai-måned vært fryktelig kald og sur? Bor i Oslo, og her har vi ennå ikke hatt en dag i mai med t-skjortevær, og det ser jo heller ikke ut til å være noen bedring i sikte. Kan ikke huske at det har vært SÅ kjipt vær i hele mai noen gang før, noen ganger har jeg til og med badet på stranda i slutten av mai... (Ja da er det selvsagt kaldt i vannet, men lufta har vært god og varm).Anonymous poster hash: 9a2a4...5b7
Tøytigern Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Er det bare meg, eller har årets mai-måned vært fryktelig kald og sur? Bor i Oslo, og her har vi ennå ikke hatt en dag i mai med t-skjortevær, og det ser jo heller ikke ut til å være noen bedring i sikte. Kan ikke huske at det har vært SÅ kjipt vær i hele mai noen gang før, noen ganger har jeg til og med badet på stranda i slutten av mai... (Ja da er det selvsagt kaldt i vannet, men lufta har vært god og varm).Anonymous poster hash: 9a2a4...5b7 Vi har faktisk hatt flere dager med t-skjortevær. Så det er nok du som har dårlig hukommelse. Og nei, det er ikke unormalt kaldt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Jo denne maimåneden har vært kaldere enn normalt. Mars og april var varmere enn normalt. 17. mai var jo også historisk kald flere steder i landet. Anonymous poster hash: b27cd...38a 3
Devilheart Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Dette er nå det typiske vår- og sommerværet. Sol og varme i maks 2 dager, så regn, gråe skyer og kjølig luft neste 3-4 dagene. Har jo egentlig vært slik de siste årene nå. Men skjønner frustrasjonen din, går jo utover humøret når vi snart er i juni og får bare regn, regn, regn, når vi forventer sol og varme.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Vi har faktisk hatt flere dager med t-skjortevær. Så det er nok du som har dårlig hukommelse. Og nei, det er ikke unormalt kaldt. Her vi bor i Oslo har vi ikke hatt det, nei. Jeg har ennå ikke brukt t-skjorte i år, og jeg er ikke spesielt kald av meg. Jeg kan huske to dager så langt i år hvor jeg har kunnet gå ut i bare genser, og ikke jakke. Men ikke t-skjorte, nei. (Og jeg er hjemme i fødselspermisjon, så jeg er mye ute på dagtid hver dag). TSAnonymous poster hash: 9a2a4...5b7
Tøytigern Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Dette er nå det typiske vår- og sommerværet. Sol og varme i maks 2 dager, så regn, gråe skyer og kjølig luft neste 3-4 dagene. Har jo egentlig vært slik de siste årene nå. Men skjønner frustrasjonen din, går jo utover humøret når vi snart er i juni og får bare regn, regn, regn, når vi forventer sol og varme. Det han sa.
Gjest The damned Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Jeg synes den er litt typisk. Synes det flere ganger har vært flere varme dager i april, mens i mai og gjerne resten av sommeren så er det regn og atter regn. Bor på vestlandet, så utenom i fjor har ikke vi vært bortskjemt med fint vær
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Jeg synes det har vært påfallende kaldt denne måneden. Men ta en titt på værmeldingen for lørdag Anonymous poster hash: dce76...566 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Jeg synes det har vært påfallende kaldt denne måneden. Men ta en titt på værmeldingen for lørdag Anonymous poster hash: dce76...566 Ja, jeg så det, og det ser jo faktisk veldig lovende ut Men så er det jo tilbake til det samme kjipe gråværet igjen fra søndag Anonymous poster hash: 9a2a4...5b7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Selv bor jeg i Nord-Trøndelag, og er glad jeg kan gå ut uten støvler noen dager.Anonymous poster hash: bd288...fdd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Her vi bor i Oslo har vi ikke hatt det, nei. Jeg har ennå ikke brukt t-skjorte i år, og jeg er ikke spesielt kald av meg. Jeg kan huske to dager så langt i år hvor jeg har kunnet gå ut i bare genser, og ikke jakke. Men ikke t-skjorte, nei. (Og jeg er hjemme i fødselspermisjon, så jeg er mye ute på dagtid hver dag). TSAnonymous poster hash: 9a2a4...5b7 Nå må du gi deg; jeg bor ca ei mil fra Oslo og det har vært massevis av fint vær i mai. Hvis du har måttet bruke jakke hver dag, er du kaldere enn oss andre. Her gikk folk i t-skjorte og shorts nesten fram til 17. mai, og vi hadde til og med problemer med å frakte is hjem fra butikken fordi den smelta. At det har vært kaldt etter 17. mai, derimot, er jeg enig i. Anonymous poster hash: ce908...1ee
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Ja, det har vært kaldt hele mai. Har ikke gått i t-skjorte en eneste dag. Anonymous poster hash: f6e24...7a6
Wonderbitch Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 På yr tror jeg de skrev at dette er den 6. Kaldeste mai måned siden de begynte målingene.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 http://www.yr.no/artikkel/ingen-tegn-til-sommer-1.12366174Anonymous poster hash: b27cd...38a
Gjest Keikolina Skrevet 22. mai 2015 #15 Skrevet 22. mai 2015 Gikk en del i t skjorte i april, men ikke i mai.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #16 Skrevet 22. mai 2015 Ja, det har vært utrolig surt og kaldt i mai! Har vært noen dager med fint vær, men har likevel vært veldig kaldt... Anonymous poster hash: ad4d2...e8f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Jeg bor i Oslo og har ikke gått i t-skjorte ute i mai. I april derimot.. håper sommerværet kommer i juni! Anonymous poster hash: 32b3d...bea
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 :O sjekket yr nå, og jeg hadde blitt såå glad for 14-15 grader! Nå bor jo jeg i nord riktignok, men her melder de 5-6 grader hele helgen og neste uke Anonymous poster hash: d6db4...fcc
Jolene Skrevet 22. mai 2015 #19 Skrevet 22. mai 2015 Her i Østfold har det vært kaldt og mye gråvær ja.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #20 Skrevet 22. mai 2015 "global oppvarming", nå må vi øke skattene og avgiftene og legge ned oljeindustrien for å knuse norsk økonomi. Hilsen: SV, SP, AP, KRF, V og MDG Anonymous poster hash: 6418c...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå