AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg blir snart gal! Sliter med så mye magesmerter av adenomyose, at jeg noen ganger ligger i fosterstilling og roper. Stort sett har smertestillende god effekt (tar to stk når det er ille), men på det verste funker det ikke i det hele tatt. Har fått OxyNorm også, men er redd for å ta disse. Er det annet jeg kan gjøre? Bruker varmeflaske. Andre tips fra dere som sliter med dette? Anonymous poster hash: 116cd...95d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Bruker du noe hormonbehandling/p-piller for å stoppe menstruasjonen? Anonymous poster hash: 033a5...ee9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Bruker du noe hormonbehandling/p-piller for å stoppe menstruasjonen? Anonymous poster hash: 033a5...ee9 Ja, men det har ikke blitt borte tross at jeg har stått på det et halvt år. :/ Anonymous poster hash: 116cd...95d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Vet ikke hva slags hormonbehandling du bruker, men om det ikke er bedring etter så lang tid, da ville jeg gått til legen og hørt om det finnes noe annet som kan virke bedre. OxyNorm virker jo på hjernen, hvordan man oppfatter smerter. Når du har fått de skrevet ut til deg, så er det ikke farlig å ta en gang i blant. Hadde byttet ut varmeflasken med varmeteppe, dekker både rygg og mage. Anonymous poster hash: 033a5...ee9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå