tørkestativ Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 hei! jeg reiser til hellas i helga, men reiser veldig sjeldent, så er litt usikker på hva jeg trenger?? har jo selfølgelig pakket shorts/skjørt/kjoler osv, men hva er absolutt nødvendig for dere når dere er ute å reiser?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Her er min huskeliste. Jeg kopierer den, sletter først alt som er unødvendig for den aktuelle turen, og resten etter hvert som jeg pakker. Tøy er ikke med siden det ikke er noe jeg glemmer at jeg trenger. Telefon Lommebok Hodetelefoner Sovemaske Bok Tannbørste Deodorant Pass 2 bankkort Busskort Forsikringskort Batteri Briller Boller Anonymous poster hash: 704c0...cb9
Yzma Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Og hvis du har sperre på bankkortet utenfor skandinavia må du huske å skru av den!
tørkestativ Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2015 Her er min huskeliste. Jeg kopierer den, sletter først alt som er unødvendig for den aktuelle turen, og resten etter hvert som jeg pakker. Tøy er ikke med siden det ikke er noe jeg glemmer at jeg trenger. Telefon Lommebok Hodetelefoner Sovemaske Bok Tannbørste Deodorant Pass 2 bankkort Busskort Forsikringskort Batteri Briller Boller Anonymous poster hash: 704c0...cb9 takk! hadde ikke du skrevet bok, hadde jeg glemt den! yzma: har husket å ta av sperren for europa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå