Gå til innhold

Er det ikke typisk...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meeeen, kanskje han får opp øyene for ts hvis hun viser hva hun vil?

Og kanskje han ikke har sjangs på den blonde?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Irriterende. dessverre tror jeg menn går etter utseende mer enn vi jenter. jeg tenker også på dette.

Anonymous poster hash: d8e50...183

Tull

både kvinner og menn går etter utseende.

Anonymous poster hash: 21b71...b0c

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen som sier han ikke er betatt av hun blonde. Poenget er at han fint også kan være interessert i trådstarter, uten at det er åpenbart for henne. Det er også mulig han hadde fått øynene opp for henne dersom han hadde visst at hun var interessert i ham. Blir ganske oppgitt over påstanden om at alle menn som er interesserte viser det aktivt. Det er absolutt ikke tilfelle!

jeg snakker ikke om alle menn, men denne ene gutten. Ut fra det TS skriver, så virker det som om han i alle fall er mer interessert i hun blonde enn i TS. Jeg hadde i alle fall ikke giddet å være andrevalget til noen. Men hver sin smak.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, men jeg skal prøve å vise interesse en stund til. Hvis det ikke fungerer kan det jo hende at han savner meg når jeg gir opp...

Anonymous poster hash: a5cfc...1f5

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, men jeg skal prøve å vise interesse en stund til. Hvis det ikke fungerer kan det jo hende at han savner meg når jeg gir opp...

Anonymous poster hash: a5cfc...1f5

En stund til, som I å smile til han og smugkikke bort på han?

Du må nok være direkte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...