Gå til innhold

Er det ikke typisk...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr jeg liker, jeg synes han er kjekk og morsom. Han er litt nerdete og ikke spesielt veltrent, men det bryr ikke jeg meg om, jeg liker ham. Men han virker så betatt av den peneste, mest veldreide blonde jenta som er omsvermet av muskuløse kjekkaser. Han blir litt mutt når de flørter med henne, men han prøver seg ikke.

Skulle ønske han skjønte at jeg liker ham, men jeg er ikke så pen og sprudlende som henne. Hvis hun er i nærheten blir han litt fjern og glemmer at jeg er der. Så da er vi isteden ulykkelig forelska begge to :(

Anonymous poster hash: a5cfc...1f5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Irriterende. dessverre tror jeg menn går etter utseende mer enn vi jenter. jeg tenker også på dette. jeg har fått masse skryt for utseendet, men det er jo altids de som er pene, med store pupper i tillegg (jeg har bittsmå)..hva skjer den gangen den kvinnen dukker opp foran mannen min?
Hvorfor skal ikke den kvinnen falle for mannen jeg liker? som jeg synes er altfor kjekk?

Anonymous poster hash: d8e50...183
AnonymBruker
Skrevet

Irriterende. dessverre tror jeg menn går etter utseende mer enn vi jenter. jeg tenker også på dette. jeg har fått masse skryt for utseendet, men det er jo altids de som er pene, med store pupper i tillegg (jeg har bittsmå)..hva skjer den gangen den kvinnen dukker opp foran mannen min? Hvorfor skal ikke den kvinnen falle for mannen jeg liker? som jeg synes er altfor kjekk? Anonymous poster hash: d8e50...183

Jeg tror hun sikkert kunne falt for ham, for jeg synes i hvert fall han er en veldig bra fyr. Men jeg tror kanskje ikke han tror at han har sjans på henne pga de kjekke guttene, også gjør det at han blir stille og mutt.

Jaja, jeg får prøve å glemme det.

AnonymBruker
Skrevet

Menn liker damer som tar initiativ! Og mange er HELT clueless om at noen liker de, selvom man har hinta - så du må faktisk bare fortelle han det rett ut! :)

Flertallet av menn jeg kjenner sier at kjærestene dems prøvde seg på de, og ikke andre veien :)

Jeg hadde samme situasjon som deg når jeg gikk på VGS, skolens peneste jente blond og flott kropp stort smil og hvite tenner, likte gutten jeg likte. Jeg var selv en sjenert "grå mus" , men mannet meg opp til å si til han at jeg likte han - og gjett hvem som kapra han? :) Ta sjansen, du har ingenting å tape på det!

Anonymous poster hash: b234f...a31
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker damer som tar initiativ! Og mange er HELT clueless om at noen liker de, selvom man har hinta - så du må faktisk bare fortelle han det rett ut! :)

Flertallet av menn jeg kjenner sier at kjærestene dems prøvde seg på de, og ikke andre veien :)

Anonymous poster hash: b234f...a31

Jeg vil gjerne møte disse mennene. :( Føler jeg skremmer vekk menn når jeg ber dem med ut. De sier ja, men når jeg ikke får en oppfølgingsmelding så føler jeg meg låst ettersom jeg tok initativ til første daten.

Anonymous poster hash: 4ce3b...0d3

Skrevet

Skulle ønske han skjønte at jeg liker ham, men jeg er ikke så pen og sprudlende som henne.

Det er jo litt opp til deg, er det ikke? Du kan jo ta initiativet. Godt mulig han glemmer henne med én gang du viser interesse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt opp til deg, er det ikke? Du kan jo ta initiativet. Godt mulig han glemmer henne med én gang du viser interesse.

Det er jo lov å håpe... Men det føles ekstra vanskelig å vise tydelig interesse når jeg merker at han liker henne.

Skrevet

Det er jo lov å håpe... Men det føles ekstra vanskelig å vise tydelig interesse når jeg merker at han liker henne.

Han liker sikkert et dusin andre heite berter og, og ærlig talt, nesten alle er vel betatt av noen andre? Om du vil vente til du finner en mann som ser deg, og bare deg, selv om du selv ikke viser interesse for ham, tror jeg du fort må vente en stund.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har vært i samme situasjon, kind of ... Jeg var forelsket i ei jente som var forelsket i en gutt som ga faen i henne. Det verste var at denne gutten som hun var forelsket i, er veldig lik meg personlightesmessig - men klart overlegen meg på de fleste områder ...

Skrevet

Jeg er uenig med de andre om at du skal ta initiativ . Det er tydelig at han liker hun andre. Hvorfor blottlegge deg selv og si at du er forelska i han? Hvis han hadde vært forelsket tilbake, så hadde han vist det. Finn deg heller en annen.

Trist, men sånn er livet.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han hadde vært forelsket tilbake, så hadde han vist det.

Jeg synes dette er en merkelig påstand. Når jeg har vært forelsket i folk så har jeg stort sett gjort alt jeg har kunnet for å skjule det. Tror ikke det er så uvanlig heller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dette er en merkelig påstand. Når jeg har vært forelsket i folk så har jeg stort sett gjort alt jeg har kunnet for å skjule det. Tror ikke det er så uvanlig heller.

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Meg i et nøtteskall...

Skrevet

Han viser jo at han er forelsket i hun andre?

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Ikke foran henne?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har sett for mye av big-bang theory og tror at nerden kaprer den peneste, blonde jenta til slutt.

Anonymous poster hash: 55d0e...d0f
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har sett for mye av big-bang theory og tror at nerden kaprer den peneste, blonde jenta til slutt.

Anonymous poster hash: 55d0e...d0f

Du vet dette stemmer nå til dags. Sillicon Valley App start up millionær er hot nå om dagen. Plus på v-form og litt definerte armer, så er det nerdene som ruler.

Anonymous poster hash: 54b6c...c6f

Skrevet

Det vet vi ikke noe om. Blir veldig hviskeleken her, om vi skal ta én persons tolkning av en annens uttrykte følelser, og så uttale oss på bakgrunn av det.

Skrevet

Men sånt viser man uansett om det er med vilje eller ikke. Slik som gutten i dette tilfellet som sender lange blikk til hun blonde. Hadde han vært like betatt av TS, så hadde han sendt lange blikk til henne og. Men han er mer interessert i hun andre. Hvorfor synes dere dette er så rart?

TS merker uansett at han er forelska i hun andre, og burde komme seg videre i livet.

Skrevet

Det er ingen som sier han ikke er betatt av hun blonde. Poenget er at han fint også kan være interessert i trådstarter, uten at det er åpenbart for henne. Det er også mulig han hadde fått øynene opp for henne dersom han hadde visst at hun var interessert i ham. Blir ganske oppgitt over påstanden om at alle menn som er interesserte viser det aktivt. Det er absolutt ikke tilfelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...