Jente93 Skrevet 21. mai 2015 #1 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg prøver å få håret mitt så "hvitt" som mulig altså helt platinablond. Har prøvd å bleke håret mitt med bleking fra h&m, men synes det ikke blir helt hvitt. Noen som har tips til en hårbleking som dere er fornøyd med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sleeve Skrevet 22. mai 2015 #2 Del Skrevet 22. mai 2015 Bruk i alle fall blåshampoo når du vasker håret. Det hjelper jo på for å få hårfargen kaldere Jeg har bare bleket hår til frisøren, så kan ingenting om hjemmebleking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. mai 2015 #3 Del Skrevet 22. mai 2015 Skulle gjerne ønsket at du gikk til frisøren, men oh well. Det første du gjør er å kjøpe med en GOD blekning, eventuelt noe fra en frisørsalong (hvor de kan hjelpe deg, finne riktig mengde av blekningsvolum du egentlig trenger) Det andre er å kjøpe med en god hårkur, jeg har både brukt Joico K-pak og Redken Extreme (i tillegg til redken anti snap) om hverandre for å tilføre håret proteiner og fukt. Det tredje du gjør er å kjøpe med en god blåshampo (jeg bruker en fra Sp professionals, som jeg absolutt elsker. Håret blir tørt, men etter en god runde med balsam, kunne det ikke ha vært enklere å style) Og sist, men ikke minst, IKKE gjør alt på en gang. La håret få hvile i prosessen. La det gjenoppbygge seg selv med kurer, før du går i gang med en ny runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente93 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mai 2015 Takk for svar Har gått til frisøren før, og da ble det helt gult så synes jeg får det finere hjemme. Bruker også blåshampo jevnlig. Men dere vet ikke om et bra merke for hjemmebleking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 22. mai 2015 #5 Del Skrevet 22. mai 2015 Takk for svar Har gått til frisøren før, og da ble det helt gult så synes jeg får det finere hjemme. Bruker også blåshampo jevnlig. Men dere vet ikke om et bra merke for hjemmebleking? Depend er den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beena Skrevet 22. mai 2015 #6 Del Skrevet 22. mai 2015 Takk for svar Har gått til frisøren før, og da ble det helt gult så synes jeg får det finere hjemme. Bruker også blåshampo jevnlig. Men dere vet ikke om et bra merke for hjemmebleking? Noen ganger for å fjerne gulskjær/hårfarge rester når jeg har bleket håret blander jeg head&shoulders, natron og lilla shampoo.. Har det i håret under plastikk littegrann før jeg vasker det. Blir veldig tørt så lurt med balsam/kur. Men det pleier å hjelpe. Finnes mye videoer på youtube. For å faktisk svare på spørsmålet ditt liker jeg h&m sine striper og depend. Liker også joico sin lillashampoo og redken extreme hårkur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente93 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 22. mai 2015 Tusen takk for gode tips! Skal prøve trikset ditt, Beena også prøve depend sin bleking neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Del Skrevet 22. mai 2015 Elsker depend! Blir veldig lyst, nærmest hvitt. Men det er med mitt hår da Jeg har vel kommunegrå tenker jeg, eller mellomblond - vet ikke hva forskjellen er Anonymous poster hash: dccb2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå