AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #21 Skrevet 21. mai 2015 Et lite år du mener? Eller til jeg faktisk er på samme alder?Anonymous poster hash: e935c...9a1 Ja, vent ihvertfall 1 år. Det er faktisk ikke lite. Du kommer til å være veldig forandret bare om et lite år som du selv sier Jeg har selv gått i samme fella som deg, så er akkurat derfor jeg sier du bør vente pittelitt. Anonymous poster hash: 92ba8...91a
Ailurophile Skrevet 21. mai 2015 #22 Skrevet 21. mai 2015 Fikk de mye kritikk eller lignende om du vet det?Anonymous poster hash: e935c...9a1 Vet at foreldrene ikke var noe særlig fan av forholdet, og det skjønner jeg godt. Fikk vite det idag da ei veninne av ei vennine pratet om søstra til kjæresten sin, så vet ikke så mye om det.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #23 Skrevet 21. mai 2015 takk for svar du har jo helt rettAnonymous poster hash: e935c...9a1 Problemet er at han er på et helt annet stadie i livet enn deg. Han er 24 år. Sannsynligvis snart ferdig med studier. Du går vel i 10.klasse? Jeg beklager, men han vil ikke ha noe annet enn sex av deg med mindre det er noe som feiler han som gjør at han ikke klarer å få seg noen på egen alder. Anonymous poster hash: 92ba8...91a
TotallyWannabe Skrevet 21. mai 2015 #24 Skrevet 21. mai 2015 Ja, vent ihvertfall 1 år. Det er faktisk ikke lite. Du kommer til å være veldig forandret bare om et lite år som du selv sier Jeg har selv gått i samme fella som deg, så er akkurat derfor jeg sier du bør vente pittelitt. Anonymous poster hash: 92ba8...91a Hvordan gikk det egentlig?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #25 Skrevet 21. mai 2015 Hvordan gikk det egentlig? Hvordan det gikk for meg? Nei, jeg ble voldtatt når jeg sa jeg ikke ønsket å ha sex. Så for min del havnet jeg i verst tenkelige situasjon. Jeg skulle ikke vært så naiv, men jeg visste ikke bedre. Derfor forteller jeg altså TS at hun burde vente litt slik at hun blir litt eldre fordi hun da lettere ser forskjell på mennene som kun er ute etter en ting og mennene som ikke er det. Men en mann som er 24 og går etter en 15 åring er selvsagt ikke ute etter noe annet enn sex. Anonymous poster hash: 92ba8...91a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #26 Skrevet 21. mai 2015 Jeg vet om ei jente som begynte å date ekstra-læreren sin da hun var 14 år og han 24 år. Dette er rundt 15 år siden og de er nå i dag sammen og har en unge sammen. Synd han ikke ble dømt for pedofili. Anonymous poster hash: e8fd6...3e9
Jaddajadda Skrevet 22. mai 2015 #27 Skrevet 22. mai 2015 Hadde datteren min på 15 kommet hjem med en fyr på 24 hadde jeg ommøblert ansiktet hans grundig før jeg hadde dumpet han på trappa på nærmeste politikammer, 2
Britt Banditt Skrevet 22. mai 2015 #28 Skrevet 22. mai 2015 Jeg hadde lurt på hva som var galt med fyren. Du er faktisk fortsatt på mange måter et barn. 9 år aldersforskjell er greit nok, men da bør du være over 18-20. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #29 Skrevet 22. mai 2015 Når jeg var 15 var jeg sammen med en på 21. Jeg har alltid vært veldig voksen av meg, og var i samme vennekrets som han. Men det fungerte ikke i lengden, og det ble mye prat rundt forbi. Aldersforskjellen var alt for stor i forhold til hvor ung jeg var. Og det er det nok i ditt vedkommende også, 15 og 24 er veldig stor aldersforskjell og dere er på totalt forskjellige stadier i livet. Jeg ville ikke gått noe høyere enn 18-19, det er stor nok aldersforskjell når man er så ung. Tenk over at det er mange gutter i 20-årene der ute som kun er ute etter småjenter ettersom de fleste er veldig naive i forhold til eldre jenter, med litt mer erfaring. Anonymous poster hash: 831a8...6cd
strawberry Skrevet 22. mai 2015 #30 Skrevet 22. mai 2015 Hadde tenkt at han var ganske desperat som ikke engang fant ei som var lovlig. Slike menn er gjerne ganske umodne og har ikke sjangs på de på sin egen alder (eller jenter som har passert 18 iallefall).
Rosaprosa20 Skrevet 22. mai 2015 #31 Skrevet 22. mai 2015 En 24-åring som går etter en på din alder er som regel veldig umoden, så jeg tror ikke det er en god ide. Dessuten viser all forskning av jo større aldersforskjell, desto større sjansen for at forholdet går til helvete
Gjest marizz Skrevet 22. mai 2015 #32 Skrevet 22. mai 2015 Hva vil du med han og hva vil han med deg? Dere er på to forskjellige stadiere på det mentale planet, og det er ikke sikkert han ser på deg som kjærestemateriale ennå. Jeg synes ikke aldersforskjellen er drøy i seg selv, men du bør vente til du iallefall er 16!
Gjest Nikee Skrevet 24. mai 2015 #33 Skrevet 24. mai 2015 Tråden er blitt ryddet for avsporinger, personangrep samt svar til dette. TS, aldergrensen for dette rommet er 16 år - derfor stenges tråden din, du er velkommen tilbake når du har fylt 16 Nikee, mod.
Fremhevede innlegg