AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Virkelig ingenting annet enn smertestillende og varmeflaske som funker? Jeg har så enormt sterke smerter at jeg pleier å ta codaxol eller tramadol, men går på medisiner som gjør at jeg ikke kan ta slikt nå, Har bare cataflam og paracet, og til og med det skal jeg være forsiktig med sa legen fordi paracetamol forsterker virkningen av medisinene jeg går på. Føler heller ikke at det funker noe særlig, så det er vel like så greit at jeg ikke engang tar det. Cataflam er jo greit nok, men det tar bare toppene, og er da nå det sterkeste jeg kan ta. Så lurer på om det finnes noe annet enn varme og smertestillende? Anonymous poster hash: 0633f...02d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Hadde ikke legen din annet å gi deg? Han kan jo ikke bare sende deg ut uten noe å lindre smertene med? Kan du gå på hormonprevensjon? Det kan hjelpe en del. Anonymous poster hash: 13bea...75a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Hadde ikke legen din annet å gi deg? Han kan jo ikke bare sende deg ut uten noe å lindre smertene med? Kan du gå på hormonprevensjon? Det kan hjelpe en del. Anonymous poster hash: 13bea...75a Jeg kan jo ikke ta noe annet pga medisinene jeg går på, så selvsagt kan han bare "sende meg ut" uten noe å gi meg. Jeg har gått på hormonmedisiner i 6 mnd uten hell, så har begynt på p-piller igjen forrige uke. Men har jo ikke hatt mye menstruasjon mens jeg har gått på disse medisinene så jeg har ikke hatt disse sterke smertene på 6 mnd nå. Det jeg lurer på er ting som kan fungere akkurat her og nå. Ikke andre medisiner. Jeg kan ikke ta noen andre medisiner. Anonymous poster hash: 0633f...02d
VSA Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 For meg funker det sikkelig bra med å trene, ta noen sit-ups, gå en tur👍 Vet man ikke vil der og da, men er kjempe deling når man gjør det👌
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Legg deg i senga på magen, lindrer en liten stund for meg hvertfall.. Ikke spis ting som gjør det oppblåst under denne perioden, men drikk rikelig isteden. Fysisk aktivitet hjelper masse eller en varm dusj.Anonymous poster hash: 44a66...527
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Bli undersøkt for endometriose. Anonymous poster hash: 3b8b1...9a1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Bli undersøkt for endometriose. Anonymous poster hash: 3b8b1...9a1 Har vært til utredning for dette i snart 3 år. Ingen forstår hva som feiler meg. Er derfor jeg har gått på hormomedisin for å prøve å fjerne menstruasjonen som sannsynligvis er kilden til problemet, men jeg har så syore hormonsvigninger eller noe slikt at dette tydeligvis ikke fungerer. Jeg menstruerer uansett hva de gjør og nesten konstant. Har hatt lap uten resultat også. De har nå utelukket kreft ihvertfall. Tror jeg skal spare opp litt penger og se om det finnes et sted i USA eller England som har mer kompetanse ang dette og se om jeg endelig kan få en diagnose. Men frem til da må jeg bare leve som jeg gjør. Gynekologene sier jeg kan bli frisk om jeg får barn, men det blir ikke før om ihvertfall 7 år pga utdanning. Men ligger på magen nå med pute under og det funker faktisk bedre enn cataflam -TSAnonymous poster hash: 0633f...02d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå