Gå til innhold

Jeg tror jeg har litt bollemus...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har litt bollemus, og synes ikke det er fint i det hele tatt! Tror det gjør at jeg lettere får cameltoe og! Hater det… Har ellers greie kjønnslepper osv da, de henger ikke og de indre henger ikke utenfor de ytre. Har lest her inne om en del menn som LIKER bollemus? Klør meg i hodet...

Anonymous poster hash: 074a6...7ab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I forhold til krig og fred og religion og sånn, har du virkelig et kjempeproblem.

Anonymous poster hash: 9a60a...9c1
  • Liker 16
Gjest Caress
Skrevet

Bollemus er da digg det ^^

Men seriøst. De færreste bryr seg. Jeg personlig aner ikke hvordan fitta mi ser ut fra allmennhetens perspektiv, har vært up close med nok fitte i mitt liv til at jeg vet det meste er normalt, så jeg bryr meg ikke. Bollemus, lange ytre kjønnslepper, lange indre kjønnslepper, stor klitt, hår, føflekker.. Who cares? Fitta er til for å nytes, ikke analyseres :)

• Liker 9
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tror jeg har litt bollemus, og synes ikke det er fint i det hele tatt! Tror det gjør at jeg lettere får cameltoe og! Hater det… Har ellers greie kjønnslepper osv da, de henger ikke og de indre henger ikke utenfor de ytre. Har lest her inne om en del menn som LIKER bollemus? Klør meg i hodet...

Anonymous poster hash: 074a6...7ab

Heldiggrisen kjæresten din..... :wow: Bollemus er sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig bollemus? Aldri skjønt det helt jeg.. :huh:

Anonymous poster hash: e0707...cba
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også bollemus, og indre kjønnslepper som er litt større enn de ytre. Forloveden min tenker ikke over bollemusa, men han liker at kjønnsleppene er litt store. "Det er mer å leke med da :) ", sier han.

Anonymous poster hash: a8b30...a32
Skrevet

Jeg har også bollemus! Tenker absolutt ikke over det og kjæresten virker da ikke å ha noen problemer med den :fnise:
Og: får du cameltoe bruker du antagelig klær i feil størrelse/drar klærne lenger opp enn de er ment.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bollemus er MEGA sexy!

Anonymous poster hash: 3c50d...69b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

c61c2_ORIG-real_big_camel_toe.jpg

Anonymous poster hash: d7359...722
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

1905988-7-1413533452260.jpg

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

c61c2_ORIG-real_big_camel_toe.jpg

Dette er kameltå, ikke bollemus

Endret av Arabella
  • Liker 7
Skrevet

Jeg har skikkelig bollemus ifølge kjæresten min! Jeg trodde nå ikke den var så unormal, men den er tydeligvis en "skikkelig tjukkas" :laugh: Man ser den ganske godt hvis jeg går i de trange miniskjørtene alle går med for tiden, for eksempel.

• Liker 3
Skrevet

Æ trur jommen mæ at æ har bållemus æ å!

Ska ikje klag på det skjønne du væl!

Skrevet

Jeg har skikkelig bollemus ifølge kjæresten min! Jeg trodde nå ikke den var så unormal, men den er tydeligvis en "skikkelig tjukkas" :laugh: Man ser den ganske godt hvis jeg går i de trange miniskjørtene alle går med for tiden, for eksempel.

Ser du bollemusen i skjørt?? whaaat?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kameltå, ikke bollemus

Ville sagt at det er absolutt en bollemusk, men det er også en kameltå.

Why not both?

Anonymous poster hash: 3c50d...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også det

Anonymous poster hash: 1d31e...7e0

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Du kan se bollemusa di i skjørt? Wth?

Skrevet

Ser du bollemusen i skjørt?? whaaat?

Hæ? Du kan se bollemusa di i skjørt? Wth?

Ja, altså, i de trange, ettersittende miniskjørtene. "Bolla" stikker jo lenger ut enn lårene mine, og dermed blir det en kul på skjørtet som det er ganske tydelig hva er. Som sagt, den er en skikkelig tjukkas :fnise:

For å referere til en go', gammal RR-spøk som er relevant; det er ikke bollemus før man ser den gjennom bunaden!

• Liker 3
Skrevet

Ja, altså, i de trange, ettersittende miniskjørtene. "Bolla" stikker jo lenger ut enn lårene mine, og dermed blir det en kul på skjørtet som det er ganske tydelig hva er. Som sagt, den er en skikkelig tjukkas :fnise:

For å referere til en go', gammal RR-spøk som er relevant; det er ikke bollemus før man ser den gjennom bunaden!

ååh ja, riktig.

Skjønner hva du mener nå! Heftig bollemus da <3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...