AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Har noen erfaring med behandling her? Jeg har atypisk anoreksi, og behandlerene mine ønsker å henvise meg til RASP.. Jeg lurer på hva jeg kan forvente, og om det er et bra opplegg der?Anonymous poster hash: 6a4f7...aa9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Døgninnleggelse eller poliklinisk?Anonymous poster hash: 847b2...311
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Døgninnleggelse eller poliklinisk?Anonymous poster hash: 847b2...311 Dagbehandling Anonymous poster hash: 6a4f7...aa9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå