AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 For en måned siden hadde jeg akkurat gått på en antibiotika kur, og begynte å kjenne utholdelig kløe i underlivet. Dessverre var jeg på andre siden av jorden da, og fant ingenting lignende som "Cannesten". Det ga seg heldigvis etterhvert, uten noe behandling. De siste dagene har jeg merket svie i skjeden. Jeg dro derfor på apoteket i går, og kjøpte en dose med Cannesten 500 mg. I dag har jeg fortsatt svie. Ingen kløe, og ingen illeluktende utflod. Jeg har ikke spesielt lyst til å dra til legen for undersøkelse, det har jeg helst lyst til å slippe. Er det noen som anbefaler noe annet? Er det evt. farlig å vente og se om det kanskje går over av seg selv? Anonymous poster hash: e935f...db3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har forresten hatt samme partner i ett år nå. Og har testet for Klamydia for en stund siden, så det er utelukket. Anonymous poster hash: e935f...db3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Jeg tenker det er rifter etter sopp som ikke har grodd enda, eller rifter etter sex. Så jeg hadde sett det an ettersom kjønnssykdommer er utelukket. Men jeg er ingen ekspert, så blir du veldig usikker sjekk det ut Anonymous poster hash: c2d3d...b68
peppermyntete Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Du må behandle med både vagitorie og krem ved sopp nedentil! Men hvis ikke plagene går over med slik behandling må du kontakte lege, det står svart på hvitt i pakningsvedlegget.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 IKKE CANESTEN!!! Jeg fikk vestibulitt av den jævla kremen (google det, det er grusomt). Gynekologen min sier at hele gynekologforeningen eller det er forbanna på at det ble reseptfritt. Han sier du alltid skal til lege først for å få bekreftet soppinfeksjon. Skjønner at du kvier deg, men det er bare til å hoppe i det. De har GARANTERT sett det 100 ganger før, og du får det mye bedre når du vet hva der er. Det høres ut som du har hatt sopp, men at det har gått over av seg selv. Sopp kan forårsake rifter på kjønnsleppene, som kan svi noe grusomt. Men seriøst - gå til lege, dropp canesten før du er sikker. Viss legen sier det bare er rifter, kommer du ikke til å få noe resept. Jeg kan da anbefale zinksalve for babyer, finst på dagligvarebutikker. Lindrer med en gang og gjør at de gror lettere lykke til, hadde sopp titt og ofte før så vet hvor jævlig det er både når det står på og etter. Jeg gjentar til alle der ute: DROPP CANESTEN HVIS DU IKKE HAR FÅTT PÅVIST SOPP AV LEGE!! Anonymous poster hash: 8ee9b...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Tusen takk for svar og tips dere! Jeg lar det gå til Mandag. Er det ikke bedre da, skal jeg manne meg opp og komme meg opp til legen! Nå skal jeg hvert fall ikke prøve kremen! Det høres ikke særlig godt ut å skulle ha det sånn. Når jeg leste på symptomene, så er det jo akkurat slike symptomer jeg har. Satser bare på at det kun er sopp, og går over -TS Anonymous poster hash: e935f...db3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 stikk på apoteket og si at du har hatt en ganske sterk antibiotikakur og no klør og svir litt nedentil og skulle gjerne hatt slike vagiatorer som retter opp miljøet til slik det skal vere der det er noe langt annet en canesten, er vel melkesyrebakterier eller noe sånt jeg hadde antibiotika intravenøst en uke på sykehus og antibiotikamage de lux i en uke etter at jeg kom hjem og så det tok vel nærmere to uker etter avsluttet kur før jeg fikk kjøpt de vagiatorene,hadde litt svie og ubehag og snakket med de på apoteket Anonymous poster hash: 2cac6...1d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå