Gå til innhold

Litt brunt på tanna

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjørnetanna mi oppe på høyre side er litt brun. Ikke hele tanna, men ca på midten kanskje. Den ble sånn for ca 9 mnd siden. Var på ferie og hadde ikke fått pussa på et par dager. Da jeg skulle pusse så jeg det. Så har kommet fort.

Var hos tannlegen i fjor, så tviler på at det er hull eller lignende. Er ikke vondt. Det rarerste er at når jeg pusser på den blir den mindre brun. Er en veldig lys brunfarge. Har en del syreskader så har tenkt det kan være dette? Har også tenkt at den kan ha dødd? Men det syns jeg hadde vært rart..

Anonymous poster hash: b6a1d...db2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spurte du ikke om dette da du var hos tannlegen? Jeg ville ha bestilt tannlegetime og forhørt meg om dette. Siden det ikke gjør vondt kan jeg ikke tenke meg at det er noe spesielt. Mulig det bare er en misfarging.

Anonymous poster hash: f7e6e...0de
Skrevet

Misfarging.

Gjest minge
Skrevet (endret)

Jeg tenker også misfarging. Fra kaffe, cola, vin osv. Dersom det er vanskelig å fjerne det helt hjemme så kan tannlegen pusse det vekk. Etter en tannrens hos tannlegen føles tennene som nye, skikkelig Colgate smile! :nigo: Ikke er det så dyrt heller.

Edit: Det koster 300 kr hos min tannlege.

Endret av minge
AnonymBruker
Skrevet

Tannstein tenker jeg.

Ta enn tur til tannlegen :)

Anonymous poster hash: 407b5...c4a
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tannlege/sted bruker du minge hvor det bare koster 300? Dit vil jeg!

Anonymous poster hash: 7d26b...a7b
Gjest minge
Skrevet

Hvilken tannlege/sted bruker du minge hvor det bare koster 300? Dit vil jeg!

Anonymous poster hash: 7d26b...a7b

Send meg en PM :)

AnonymBruker
Skrevet

snuser du?

Om du har en bitteliten sprekk i tannen, så blir det lett meisfarging. Jeg slet mye med dette da jeg snuset. tannlegen fikser det raskt, pusser det bare over. Filer bort det belegget.

Anonymous poster hash: 95525...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...