Gå til innhold

MAMIL = Turn Off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

MAMIL: Middle Aged Men In Lycra

Jeg er middelaldrende og jeg trener daglig. Liker å holde meg i form. Men, jeg snakker omtrent aldri om treningen min da jeg ofte merker at det kommer negative vibber fra damer rundt dette. At vi er usexy, at menn i sykkelbukser eller tights er helt trun off og desperate. Det må da være ok å ta vare på seg selv fremfor å forfalle. Er MAMILs turn off damer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er verre at du er usikker og poster på KG, enn at du går i lycra for min del.

Anonymous poster hash: 73b40...cb2
  • Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke usikker på meg selv. Jeg bare undrer meg over at det ikke er hot å være aktiv :)

AnonymBruker
Skrevet

Slik som jeg har lært med mine usikkerheter over det ene og det andre som kanskje ikke kan virke hot ovenfor det motsatte kjønn: Det er ikke et problem med mindre du selv gjør det til et problem

Anonymous poster hash: 73b40...cb2
Gjest EmilyR
Skrevet (endret)

MÅ du trene i tights, hvis du tar deg nært av det damene mener?

Endret av EmilyR
  • Liker 1
Skrevet

Man kan fint ta vare på seg selv uten tights.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

At noen trener daglig er ikke et stort pluss i min bok. Nå er jeg selv snart "middelaldrende", og hva mannen har mellom øra teller ti til hundre ganger mer enn hva han har mellom beina (eller selve beina).

Jeg interesserer meg overhodet ikke for trening, så en samtale rundt din trening eller din treningsbekledning ville fort dabbet av. Men jeg ville absolutt aldri sagt det var usexy eller desperat til deg? Er de veldig mye yngre enn deg disse damene kanskje? Da har de muligens rett?

Hvorfor har du et behov om å snakke om treningen din til andre?

Anonymous poster hash: 5e125...abc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, tren i det du liker.

Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva menn trener i, bortsett fra eldre menn i så korte shortser at du ser ballene dingle! Det er skikkelig ufint.

Og så hender det jeg ler av latterlige bolermenn i gymgrossisten tanktop.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damer som reagerer på at mannen trener for mye, er som regel feite, sløve sofaslitere, som bruker tiden på fastfood og chips, å fester hver helg. Er glad for at jeg kommer fra en sporty familie, der faren min på 60 løper rett fra dagens 20-åringer i løypa. Dagens samfunn er pill råttent, og hvis man ikke trener så visner man bort. Trener 1-2 timer daglig 5-6 ganger i uka, og hadde blitt deprimert hvis jeg heller skulle sittet å drukket øl å spise usunt..

Anonymous poster hash: 04c14...5a4

AnonymBruker
Skrevet

Treningsfanatikere er ikke hot for meg, men kanskje for andre. Vil tro at de fleste ikke synes det er spesielt gøy å trene to ganger daglig. Dersom en mann bare snakker om trening, blir det for intetsigende.

Lycra-stilen er ikke den mest flatterende klesstilen. Det burde være ganske innlysende. Hadde det vært det, så hadde menn kledd seg i Lycra når de gikk ut på byen for å sjekke damer.

Anonymous poster hash: 1ac91...0ee
AnonymBruker
Skrevet

Damer som reagerer på at mannen trener for mye, er som regel feite, sløve sofaslitere, som bruker tiden på fastfood og chips, å fester hver helg. Er glad for at jeg kommer fra en sporty familie, der faren min på 60 løper rett fra dagens 20-åringer i løypa. Dagens samfunn er pill råttent, og hvis man ikke trener så visner man bort. Trener 1-2 timer daglig 5-6 ganger i uka, og hadde blitt deprimert hvis jeg heller skulle sittet å drukket øl å spise usunt..

Trener du daglig 5-6 ganger i uka? Interessant... Trodde daglig betydde 7 ganger i uka, altså hver dag

Anonymous poster hash: 1becc...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Trener du daglig 5-6 ganger i uka? Interessant... Trodde daglig betydde 7 ganger i uka, altså hver dag

Anonymous poster hash: 1becc...1e5

Du skjønte hva jeg mente ikke sant?? Mente hver gang jeg trente..

AnonymBruker
Skrevet

Det er turn off ja, men enda mer turnoff at det gjør noen så usikre og bryr seg om det er turn off eller ikke, og helt villt at det til og med har kommet opp et eget "ord" for det! Mamil?!

Trening er for å holde seg i form, ikke se sexy ut eller tenne noen så syns ikke du skal tenke på at det ser turn off ut, du har jo ikke på deg treningsklærne hjemme eller når du er ute å sjekker uansett!

Anonymous poster hash: e970e...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...