AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Dere som er godt inne i lchf dietten. Hva spiser dere i stedet for pasta,brød og ris. Jeg spiser 2 skiver a 30 gram proteinbrød til frokost hver dag. Ønsker ikke å spise mer ,så hva spiser dere til lunch og kvelds da?får 10 g karbo av 2 skiver,det får være nok😆 Anonymous poster hash: 8a50f...de7
Gjest Sleeve Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Har du prøvd å steke cheddar i ovnen som et slags flatt pitabrød? Knaser godt og funker fint som underlag til mye pålegg Jeg baker litt knekkebrød også, og spiser pasta fra carbzone. 14g karbo pr 100g, og spiser rundt 20g til middagene de dagene jeg ønsker noe mer enn grønnsaker. Carbzone har også tortillalefser med 4g karb pr lefse. Ellers spiser jeg mye egg til lunsj. Kokt med enn dæsj kaviar på. Bruker også agurk som underlag av og til. Lager litt tykke skiver med agurk, legger på en leverposteibit på hver agurkskive med litt majonaise på toppen. Steker også opp mye kyllingfile i terninger. Fryser ned i porsjonbiter og tar opp en pose kvelden før jeg skal spise det i en salat. Veldig god lunsj
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå