Gå til innhold

Stress og sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at man kan miste sexlysten ved mye stress. Og nå er mannen min inni en periode hvor han stresser mye på jobb. Dette går utover sexlivet våres ved at han sovner før hodet treffer puten. Jeg har ikke mast eller presset serlig på at vi skal ha sex heller i respekt for hans situasjon. Men hvor lenge bør jeg "vente" før jeg bør bli bekymret/ta noen tiltak?

Anonymous poster hash: f0813...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke skal vente, men selv ta initiativ. Ikke nødvendigvis til sex, men til nærhet. Spør eller bare begynn å gi ham massasje.

Det kan også hjelpe han med å stresse ned.

Stress på jobben blir lett forsterket av opplevelsen av å ikke strekke til på hjemmebane.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noen tiltak utenom å tilrettelegge hverdagen hans for mindre stress.
Ikke press han til hverken sex eller nærhet, dette må han få hvile seg igjennom selv uten å føle seg mer mislykka som partner.

Hilsen en som også har slitt mye med stress og manglende libido/sexdrift

Anonymous poster hash: 67af4...e0e
  • Liker 3
Skrevet

Ikke gjør noen tiltak utenom å tilrettelegge hverdagen hans for mindre stress.

Ikke press han til hverken sex eller nærhet, dette må han få hvile seg igjennom selv uten å føle seg mer mislykka som partner.

Hilsen en som også har slitt mye med stress og manglende libido/sexdrift

Anonymous poster hash: 67af4...e0e

Støtter denne! Og vis at du setter pris på han, og gjør litt stas på han. Lag favorittmiddagen hans, la han bestemme film/serie, gi massasje.. Hvor lenge du skal "vente" har jeg ingen formening om, da det er umulig å si hvor lenge stresset på jobben varer. Bare vær der for han i mellomtiden, som en stødig støttespiller

AnonymBruker
Skrevet

Tenker mye som dere andre her, at det å være der er best. Ta vare på han og la tingene få gå sin gang uten at jeg blir enda en stressende faktor! (Noe jeg absolutt ikke vil være). Selvfølgelig må man se an hvor lenge det på jobben varer. Og det har ikke vart lenge nok enda til at jeg føler jeg må pushe noe gjennom. Men litt bekymret osv blir jeg jo.

TS

Anonymous poster hash: f0813...805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...