AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Vet at man kan miste sexlysten ved mye stress. Og nå er mannen min inni en periode hvor han stresser mye på jobb. Dette går utover sexlivet våres ved at han sovner før hodet treffer puten. Jeg har ikke mast eller presset serlig på at vi skal ha sex heller i respekt for hans situasjon. Men hvor lenge bør jeg "vente" før jeg bør bli bekymret/ta noen tiltak? Anonymous poster hash: f0813...805
ICU Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Prøver du å få han med da? Tenker om han er stresset, så er det jo ekstra godt med litt avslapning. Massasje og blow job for å sette i gang ting? Alt ettersom hva han liker da selvfølgelig, og det vet jo du best. Exen min hadde en periode hvor han var veldig stressa pga morens sykdom. Gikk godt over 3 mnd før han ville ha sex, men vi kommuniserte mye og kom oss gjennom den perioden. Da var det sånn at han kom hjem fra jobb (7-3) og dro rett hjem til moren sin etter middag. Av og til var jeg også med han, men ikke alltid. Han kom hjem sent etter å ha stelt sin egen mor (badet, matet osv), så noe sexlyst hadde han ikke. Ting ble bedre samtidig som moren hans ble bedre, men han sa også at min tålmodighet hjalp.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Prøver du å få han med da? Tenker om han er stresset, så er det jo ekstra godt med litt avslapning. Massasje og blow job for å sette i gang ting? Alt ettersom hva han liker da selvfølgelig, og det vet jo du best. Exen min hadde en periode hvor han var veldig stressa pga morens sykdom. Gikk godt over 3 mnd før han ville ha sex, men vi kommuniserte mye og kom oss gjennom den perioden. Da var det sånn at han kom hjem fra jobb (7-3) og dro rett hjem til moren sin etter middag. Av og til var jeg også med han, men ikke alltid. Han kom hjem sent etter å ha stelt sin egen mor (badet, matet osv), så noe sexlyst hadde han ikke. Ting ble bedre samtidig som moren hans ble bedre, men han sa også at min tålmodighet hjalp. Godt å høre at det ordnet seg både for Mor og dere Jeg masserer og koser, men jeg presser ikke unødvendig mye på fordi jeg ikke vil gi han følelsen av at han må. Vi prater mye om jobben og han deler gudsjelov frustrasjonen sin med meg så jeg faktisk forstår. Det har ikke pågått så lenge enda. Et par små uker er det vi snakker om her. Derfor jeg ikke pusher mer enn nødvendig. Men kan jeg pushe litt mer uten at det blir oppfattet feil? Altså, hvis han får en BJ Så blir ikke det tatt opp som mas fra min Side? Anonymous poster hash: f0813...805
ICU Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Godt å høre at det ordnet seg både for Mor og dere Jeg masserer og koser, men jeg presser ikke unødvendig mye på fordi jeg ikke vil gi han følelsen av at han må. Vi prater mye om jobben og han deler gudsjelov frustrasjonen sin med meg så jeg faktisk forstår. Det har ikke pågått så lenge enda. Et par små uker er det vi snakker om her. Derfor jeg ikke pusher mer enn nødvendig. Men kan jeg pushe litt mer uten at det blir oppfattet feil? Altså, hvis han får en BJ Så blir ikke det tatt opp som mas fra min Side? Anonymous poster hash: f0813...805 Godt at dere prater Jeg følte alltid litt i ettertid av exen og min sin "tørketid" at jeg kanskje pushet litt for lite.. Jeg tenker jo så som så nå, at litt pushing ikke ville ha ødelagt noe. Det verste som ville ha skjedd er vell at han kunne ha blitt frustrert, skyvd meg litt unna der og da og sagt noe som at "jeg orker ikke nå, slutt å mas".. Så hadde jeg bare måttet vente litt igjen å prøvd litt videre Så litt pushing tenker jeg ikke skader. Det virker jo som om han vet at du også forstår at han er litt 'nede' i en periode. Så det beste er vell å prøve seg litt fram med kos og berøring tenker jeg. Ikke slutt å ta på, så vil du jo raskt merke om han er med på litt mer kos ettersom du tester grensene litt lengre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå