Gå til innhold

Twerking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei. Bare et lite spørsmål

Jeg var hos legen for en stund siden å fikk beskjed om at jeg manglet den nederste svaien som skal være i ryggraden. Istenden for at ryggraden min går i en slags svak "S" så er den mer som et "?" Haha .. Sikkert teit spørsmål men kan man twerke da? Siden man bruker jo ryggen mye når man gjør det! å min rygg er jo helt avstiva der nede.

Anonymous poster hash: 8bafe...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du mangler en 'svai', og bekymrer deg for om du kan lære deg å twerke? :ler:

Unnskyld om jeg virker frekk, men den manglende svaien hørtes liksom litt skummel ut, så syntes det var en litt merkelig bekymring fra din side.

Men, for å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg nok du kan greie fint å twerke selv med liten svai.

Jeg har gått på dans i 13 år nå, og i fjor hadde vi mye twerking (det oppsummerte 2014). Uansett, vi hadde mange i gruppa med ganske flat rygg, og det man kan kalle liten svai som faktisk bekymret seg for om rumpa ville bevege seg rett.

Etter mange treningsøkter var vi like gode hele gjengen, også de med lite svai altså :)

Det er flere muskelgrupper (lårarbeid inkludert) som arbeider når man twerker, og det er i all hovedsak rumpa man skyter ut. Etter mye øvelse tror jeg du vil merke at ryggen arbeider litt av seg selv, så svaien blir litt irrelevant.

Litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men håper det gir litt mening. Sier i alle fall at jeg ikke tror det har så stor betydning :)

Endret av ICU
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok du må høre med legen din der :P

Men jo du kan vell det, om du ikke har fått noe beskjed om at du skal være veldig forsiktig med ryggen din.

Anonymous poster hash: 95e1b...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...