AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #21 Skrevet 21. mai 2015 KG-ledelsen svarer alltid, 100 av 100 ganger, at "vi setter stor pris på at dere rapporterer inn innlegg dere mener bryter med KGs reglement". Men vi kan godt vedde 500 kroner, hvis du vil Anonymous poster hash: b6f40...091 Nei takk, jeg ønsker ikke å vedde. Anonymous poster hash: a2352...094
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #22 Skrevet 21. mai 2015 Nei takk, jeg ønsker ikke å vedde. Anonymous poster hash: a2352...094 Ok Anonymous poster hash: b6f40...091
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #23 Skrevet 21. mai 2015 Med mindre du selv er i ledelsen tror jeg du bør være veldig forsiktig med å garantere svar. Forøvrig har man potensielt mange situasjoner som det brukeren over hadde, at mange har blitt gjort narr av, men de har tilfeldigvis ikke vært inne i tråden og sett det. Hvis KG skal ha en tråd hvor brukere så til de grader kan gjøre narr av andre brukere(ikke abre deres skrivefeil), synes jeg KG bør begrunne hvorfor tråden får eksistere. Og når majoriteten av innlegg der er å gjøre narr av andre brukere, er det ingen som gidder å rapportere daglig. Anonymous poster hash: a2352...094 Jeg ble og ganske støtt en annen gang da jeg brukte brukeren min, jeg bare sa min mening og la til en erfaring jeg hadde gjort og ble nærmest angrepet av en annen bruker! Jeg rapporterte og alle mine forsvar ble slettet, men innelgget med angrep mot meg ble stående, jeg ba om grunn og de sa de ikke så grunn til å fjerne det for de syntes det ikke var støtende NOK! Anonymous poster hash: 3f30b...6dd
Chizue Skrevet 21. mai 2015 #24 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Men de henger jo ikke ut brukere, om du finner en tråd som du selv har skrevet med en morsom overskrift, så står det jo ikke f.eks: Chibi skrev " Venninne fortalte meg at bacon er en grønnsak, er det sant?" Altså de skriver jo ikke MITT nick, eller noen andre sitt nick, det er jo ikke uthenging eller mobbing.. Den tråden der handler egentlig mer om humor.. Og jeg er ganske sikker på at jeg har opprettet tråder hvor tittelen plutselig ikke gir så mye mening, eller at den rett og slett er rotete formulert eller ett offer for autokorrektur... Og slike ting synes noen folk her inne er morsomt... Er nesten litt verre at de skriver inne på tråden om gullkorn fra facebook, hvor de kopierer noe en person har sagt, er jo ikke verre for oss å faktisk gå inn på facebook og lete etter det sitatet,fra den bedriften..... Det er mer mobbing i den tråden, enn den du skriver om nå. Her er vi tross alt anonyme. Og du bestemmer jo selv om du vil poste som AB, eller opprette en ny bruker om du føler at du blir mobbet på den du har *skriveleif Endret 21. mai 2015 av Chibi 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #25 Skrevet 21. mai 2015 Men de henger jo ikke ut brukere, om du finner en tråd som du selv har skrevet med en morsom overskrift, så står det jo ikke f.eks: Chibi skrev " Venninne fortalte meg at bacon er en grønnsak, er det sant?" Altså de skriver jo ikke MITT nick, eller noen andre sitt nick, det er jo ikke uthenging eller mobbing.. Nå er det flere av dem som linker til trådene det er snakk om da. Anonymous poster hash: ca6ff...82d
Chizue Skrevet 21. mai 2015 #26 Skrevet 21. mai 2015 Nå er det flere av dem som linker til trådene det er snakk om da. Anonymous poster hash: ca6ff...82d Vel om du ikke liker en slik tråd, så bør du kanskje ikke være på ett forum Snakk om å være hårsår å kalle dette for mobbing,...pfff
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #27 Skrevet 21. mai 2015 Det er og en tråd som henger ut folk, man ler og av "dumme folk som lager dumme tråder" ikke bare skrivefeil.Anonymous poster hash: 3f30b...6dd Enig. Anonymous poster hash: e3fe7...b1a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #28 Skrevet 21. mai 2015 Vel om du ikke liker en slik tråd, så bør du kanskje ikke være på ett forum Snakk om å være hårsår å kalle dette for mobbing,...pfff Hvis du ikke kan oppføre deg og være normal, så bør du kanskje ikke være på et forum Anonymous poster hash: e3fe7...b1a 2
Gjest Kili Skrevet 21. mai 2015 #29 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Du vet kg. Folk har ikke bedre å gjøre på enn å gjøre narr av andre. Ikke noe å bry seg om, la de holde på. Dem sitt problem. De som dummer seg ut selv. For å gjøre narr av anonyme folk på et forum...Folk skriver hvordan de vil. Ikke noe skole dette. Endret 21. mai 2015 av Kili
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #30 Skrevet 21. mai 2015 Du vet kg. Folk har ikke bedre å gjøre på enn å gjøre narr av andre. Ikke noe å bry seg om, la de holde på. Dem sitt problem. De som dummer seg ut selv. For å gjøre narr av anonyme folk på et forum...Folk skriver hvordan de vil. Ikke noe skole dette. Det er jeg faen meg enig med deg i! Anonymous poster hash: 3f30b...6dd
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #31 Skrevet 21. mai 2015 I denne tråden har det foregått mobbing over flere år av forumdeltakere. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=421727 Hvorfor tillater KG slik hets av trådstartere? Anonymous poster hash: a2352...094 Du har sett at den tråden ligger i språkforumet? Anonymous poster hash: aae3d...3e0
Chizue Skrevet 21. mai 2015 #32 Skrevet 21. mai 2015 Du har sett at den tråden ligger i språkforumet? Anonymous poster hash: aae3d...3e0 Spiller ingen rolle for AB'brukerene her... De uthenger jo brukere ved å linke trådene og hva som er skrevet, mobbing på høyeste nivå Anmeld dem hele gjengen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå