AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Hvor stor er sjansen for å være gravid etter å ha hatt sex uten kondom? (Var på fylla, så ikke gi meg leksjon om prevensjon nå!) Vet ærlig talt ikke når jeg har eggløsning lenger. Går egentlig på zeracette, men har helt glemt å ta pillene denne mnd..Anonymous poster hash: 524ce...8e7
avida30 Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Sorry, men fylla er ingen unnskyldning for å ikke bruke kondom. Faktisk så er det større fare for kjønnssykdommer som kan føre til sterilisering når man har sex med tilfeldige på fylla enn om man har sex med en trygg person man dater. Man skal ta angrepille innen 3-5 dager etter ubeskyttet sex, så hvis du ikke vil ta konsekvensene sex fører med seg går du å kjøper deg en angrepille NÅ eller i morgen (flere apoteker har døgnåpent) og tar med deg kondomer i veska eller bhen neste gang du skal på fylla.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Sorry, men fylla er ingen unnskyldning for å ikke bruke kondom. Faktisk så er det større fare for kjønnssykdommer som kan føre til sterilisering når man har sex med tilfeldige på fylla enn om man har sex med en trygg person man dater. Man skal ta angrepille innen 3-5 dager etter ubeskyttet sex, så hvis du ikke vil ta konsekvensene sex fører med seg går du å kjøper deg en angrepille NÅ eller i morgen (flere apoteker har døgnåpent) og tar med deg kondomer i veska eller bhen neste gang du skal på fylla. Jeg er veldig klar over at det ikke er en unnskyldning. Det var en forklaring på hvorfor jeg var så dum som jeg varAnonymous poster hash: 524ce...8e7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Hvor stor er sjansen for å være gravid etter å ha hatt sex uten kondom? (Var på fylla, så ikke gi meg leksjon om prevensjon nå!) Vet ærlig talt ikke når jeg har eggløsning lenger. Går egentlig på zeracette, men har helt glemt å ta pillene denne mnd..Anonymous poster hash: 524ce...8e7 Skal gi deg et hyggeligere svar jeg. Sjansen er heldigvis ikke så stor med mindre du er "uheldig" og er akkurat midt i eggløsning. For å finne ut om du er i eggløsning uten å ta en test på det kan du se på utfloden din. Er den så og si ikke-eksisterende er du mest sannsynlig trygg. Har du "eggehvite"-aktig utflod/seig og hvit er du mest sannsynlig under eggløsning. Sædceller overlever noen få dager i vagina, sånn at du kan bli gravid om eggløsning kommer innen få dager etter samleie.Anonymous poster hash: 33d05...5e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Skal gi deg et hyggeligere svar jeg. Sjansen er heldigvis ikke så stor med mindre du er "uheldig" og er akkurat midt i eggløsning. For å finne ut om du er i eggløsning uten å ta en test på det kan du se på utfloden din. Er den så og si ikke-eksisterende er du mest sannsynlig trygg. Har du "eggehvite"-aktig utflod/seig og hvit er du mest sannsynlig under eggløsning. Sædceller overlever noen få dager i vagina, sånn at du kan bli gravid om eggløsning kommer innen få dager etter samleie.Anonymous poster hash: 33d05...5e5 Tusen takk for et godt svar!Anonymous poster hash: 524ce...8e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå