AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Er så forbannet at det gjør veldig fysisk vondt å holde det inne. Vil ødelegge alt og alle rundt meg. Hva gjør jeg med det? Anonymous poster hash: 40b37...902
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Går ut i skogen, hyler og sparker i trær. Anonymous poster hash: 173b0...ded 4
WubWub Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Hvis du slutter være sint så går det over, lover.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Ta deg en runk. Anonymous poster hash: d94b2...6e4
Gjest minge Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Puncher løs på en boksesekk! Det kan hjelpe litt på frustrasjonen (uten at noen blir skadd!) Ikke finn på noe dumt iallfall
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Da bør du puste ut og vente til det roer seg. Gjør deg sikker før du reagerer skikkelig, slik at du slipper å angre på det du sier, gjør og ødelegger. Og du kan alltids bli mer forbanna og ting kan alltid bli mye verre, hvis det er nedover den veien du ønsker å gå. Alle kan det. Eller du kan puste rolig, sørge for at blodtrykket er bra, slappe av og prøv å tenk heller over hele situasjonen, på det større bildet. Og hvilke muligheter som ofte åpenbarer seg når tiden er inne for det. Livet er neppe bestående av uendelig med tilfeldigheter, det er ikke forutbestemt heller nødvendigvis, vi gjør hele tiden valg som leder til noe. Og da spørs det vel egentlig bare på hva vi tror, og håper, verden skal inneholde mer av. Og de mest intense følelsene vil gi seg og det vil føles annerledes etterhvert og deretter vil det bli mye enklere. Uansett hva man velger. Det er som å ri ut en storm. Eller å styre rett inn i en ny.Anonymous poster hash: e641b...91c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Da bør du puste ut og vente til det roer seg. Gjør deg sikker før du reagerer skikkelig, slik at du slipper å angre på det du sier, gjør og ødelegger. Og du kan alltids bli mer forbanna og ting kan alltid bli mye verre, hvis det er nedover den veien du ønsker å gå. Alle kan det. Eller du kan puste rolig, sørge for at blodtrykket er bra, slappe av og prøv å tenk heller over hele situasjonen, på det større bildet. Og hvilke muligheter som ofte åpenbarer seg når tiden er inne for det. Livet er neppe bestående av uendelig med tilfeldigheter, det er ikke forutbestemt heller nødvendigvis, vi gjør hele tiden valg som leder til noe. Og da spørs det vel egentlig bare på hva vi tror, og håper, verden skal inneholde mer av. Og de mest intense følelsene vil gi seg og det vil føles annerledes etterhvert og deretter vil det bli mye enklere. Uansett hva man velger. Det er som å ri ut en storm. Eller å styre rett inn i en ny.Anonymous poster hash: e641b...91c Ts her.. Det svaret ditt hjalp litt faktisk. Så tusen takk for det. Virkelig. Anonymous poster hash: 40b37...902
sweg Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Tar turen på treningssenteret og går løs på spinningsykkelen eller ellipsemaskina. Eller spurter som faen når jeg er ute og alene til jeg blir så sliten at det føles ut som jeg skal kollapse. Det er ganske godt etterpå, lol.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Ts her.. Det svaret ditt hjalp litt faktisk. Så tusen takk for det. Virkelig. Anonymous poster hash: 40b37...902 Hyggelig å høre. Jeg vet veldig godt hvordan det føles, så har hatt muligheten til å trene på dette selv en stund, og spesielt nå i de siste årene.Anonymous poster hash: e641b...91c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå