Gå til innhold

Sprekker snart.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så forbannet at det gjør veldig fysisk vondt å holde det inne. Vil ødelegge alt og alle rundt meg. Hva gjør jeg med det?



Anonymous poster hash: 40b37...902
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går ut i skogen, hyler og sparker i trær.



Anonymous poster hash: 173b0...ded
  • Liker 4
Skrevet

Hvis du slutter være sint så går det over, lover.

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en runk.



Anonymous poster hash: d94b2...6e4
Gjest minge
Skrevet

Puncher løs på en boksesekk! Det kan hjelpe litt på frustrasjonen (uten at noen blir skadd!) Ikke finn på noe dumt iallfall :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Da bør du puste ut og vente til det roer seg. Gjør deg sikker før du reagerer skikkelig, slik at du slipper å angre på det du sier, gjør og ødelegger.

Og du kan alltids bli mer forbanna og ting kan alltid bli mye verre, hvis det er nedover den veien du ønsker å gå. Alle kan det. Eller du kan puste rolig, sørge for at blodtrykket er bra, slappe av og prøv å tenk heller over hele situasjonen, på det større bildet. Og hvilke muligheter som ofte åpenbarer seg når tiden er inne for det. Livet er neppe bestående av uendelig med tilfeldigheter, det er ikke forutbestemt heller nødvendigvis, vi gjør hele tiden valg som leder til noe. Og da spørs det vel egentlig bare på hva vi tror, og håper, verden skal inneholde mer av.

Og de mest intense følelsene vil gi seg og det vil føles annerledes etterhvert og deretter vil det bli mye enklere. Uansett hva man velger. Det er som å ri ut en storm. Eller å styre rett inn i en ny.

Anonymous poster hash: e641b...91c

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da bør du puste ut og vente til det roer seg. Gjør deg sikker før du reagerer skikkelig, slik at du slipper å angre på det du sier, gjør og ødelegger.

Og du kan alltids bli mer forbanna og ting kan alltid bli mye verre, hvis det er nedover den veien du ønsker å gå. Alle kan det. Eller du kan puste rolig, sørge for at blodtrykket er bra, slappe av og prøv å tenk heller over hele situasjonen, på det større bildet. Og hvilke muligheter som ofte åpenbarer seg når tiden er inne for det. Livet er neppe bestående av uendelig med tilfeldigheter, det er ikke forutbestemt heller nødvendigvis, vi gjør hele tiden valg som leder til noe. Og da spørs det vel egentlig bare på hva vi tror, og håper, verden skal inneholde mer av.

Og de mest intense følelsene vil gi seg og det vil føles annerledes etterhvert og deretter vil det bli mye enklere. Uansett hva man velger. Det er som å ri ut en storm. Eller å styre rett inn i en ny.

Anonymous poster hash: e641b...91c

Ts her.. Det svaret ditt hjalp litt faktisk. Så tusen takk for det. Virkelig.

Anonymous poster hash: 40b37...902

Skrevet

Tar turen på treningssenteret og går løs på spinningsykkelen eller ellipsemaskina. Eller spurter som faen når jeg er ute og alene til jeg blir så sliten at det føles ut som jeg skal kollapse. Det er ganske godt etterpå, lol.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.. Det svaret ditt hjalp litt faktisk. Så tusen takk for det. Virkelig. Anonymous poster hash: 40b37...902

Hyggelig å høre. Jeg vet veldig godt hvordan det føles, så har hatt muligheten til å trene på dette selv en stund, og spesielt nå i de siste årene.

Anonymous poster hash: e641b...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...